Halløj kloge hoveder
Har i dag modtaget en lettere uforskammet mail fra datterens sagsbehandler, morer mig i grunden over den, for tænker samtidig at vedkommende må være meget presset siden det er svært at formulere den pænere…
Nå, men altså hun blev forlænget efter § 27, stk. 1 nr. 1 og som jeg læser den (og især når jeg læser vejledningen) så siger den revalidering.
Men hun er i virksomhedspraktik lige nu, der foreligger ikke nogen jobplan, der er ikke bevilliget en revalidering og der er i det hele taget huller og mangler, som tidligere omtalt.
Det jeg gerne vil vide er: Kan denne forstås som enten revalidering eller virksomhedspraktik?
Med andre ord er det mig der forstår den forkert når jeg mener det må betyde revalidering?
Samtidig vil jeg også gerne vide hvordan NORMAL proceduren er ifm. revalidering.
Anden aktør kan ikke lave jobplan og er kun involveret i sagen grundet virksomhedspraktik (eget udsagn)
Sagsbehandler har i mail i dag skrevet at vedkommende først skal tale med anden aktør om hvordan det går i virksomhedspraktikken, før vedkommende kan sige noget som helst om perspektivet - hvilket i grunden er underligt, hvis jeg altså læser det korrekt og det betyder revalidering og ikke virksomhedspraktik (er sat i værk i slutningen af første forlængelse efter stk. 2)
Lægen har man ikke valgt at hente ny information fra, vi taler om en depression og stress, hvilket jo også er noget besynderligt.
Tænker også på om vi skal bede om en ny sagsbehandler og anmode om at sagen bliver startet forfra (der bliver lavet en korrekt og brugbar ressourceprofil, der laves de fornødne vurderinger af ressourcer og barrierer osv.) eller vi skal fortsætte med denne sagsbehandler til vi har fået revalideringen på plads. Skulle vi skifte, så ville jeg anmode vedkommendes chef om at tage sig af at finde en sagsbehandler, lige så meget for at få fokus på hele balladen og især de adskillelige lovbrud der er i den!
Anmodede i øvrigt om et møde og var fræk nok til at rykke for svar efter 1½ døgn. På baggrund af manglende svar på den første mail jeg sendte til ham, før vi overhovedet modtog brev om partshøring, og ignorering af flere anmodninger om besvarelse - der blev bare henvist til partshøring. Nem måde at fralægge sig ansvaret og nægte at tage stilling til en sag der i den grad er mangelfuld og fejlagtigt sagsbehandlet! Så måtte jo hellere være på forkant, meddelte samtidig at jeg ville gå videre hvis ikke jeg hørte noget inden weekenden. Nu skal der nemlig skred i det her og der skal ske noget ![]()
Nå, men håber altså at nogen er alle I kloge hoveder kan lyse lidt for mig i mørket ;O)
Knus og ønsket om en fortsat super aften
AM