jeg er ved at fare vild i alt det her..
jeg fik for mange år siden fortalt jeg var depressiv, fik derfor tilkendt fleks, havde et arbejde men blev sygemeldt, fandt frem til begge mine børn har ad/hd, blev tjekket og de fandt det så også hos mig… det har hjulpet mig en del, men jeg er stadig meget hurtig frustreret og magter ikke mere… jeg kæmper med læger/pædagoger vedr mine børn hver dag, jeg skal fungere 500 % for dem, men kan ikke engang styre mig selv.
20 praktikpladser skader mere end de gavner.. jeg magter ikke al det skift.
jeg vil gerne søge ftp da jeg ikke kan se hvor jeg med 3 pers med samme diagnose skal finde overskud til at arbejde også…
4 timer har vi fundet frem til, men…
hvilken arbejdsgiver kan give mig, 100 % forudsigelighed hver dag?? acceptere jeg kommer som jeg nu kan? give mig monotont arbejde, som vil kede mig efter ganske kort tid, men jeg er nød til at ha for ikke at blive stresset?? et arbejde er ikke giver mig stress??
når jeg arbejder magter jeg ikke mine hjemlige opgaver, jeg giver arbejde 900 af mig selv, og glemmer alt andet. er jeg hjemme, magter jeg lige og lige mine opgaver men skal snyde mig selv for at kunne klare en routine:mad::mad:
jeg ved ikke mere hvordan jeg skal klare dette her.
jeg har skrevet mail til min sagsbehandler, med de ting jeg lige har forklaret her også, manden ringer og siger, jeg har et flex JOB til dig, ikke praktik…
fra 3 til 7 om natten, flot jeg tager min medicin kl 7 , dvs jeg vil nærmest ikke få sovet mere mine unger klarer sig hvordan??
jeg har brug for en forklaring på, hvad jeg skal gøre, egentlig en brugsanvisning, som jeg kan følge, da søgen osv ikke hjælper mig meget, jeg synes ikke selv jeg kan finde hvad jeg søger ![]()
![]()
![]()
håber nogen her inde kan give mig en lille hånd ii dette her