Hej K10-ere.
Som overskriften siger fik jeg afslag på, at min pensionssag kunne overgå til behandling efter reglerne om førtidspension - og så på en lørdag:mad:.
Jeg er gået helt i sort og har hverken kunne sove eller spise hele weekenden.
Min sag lå lige til højrebenet, da jeg var indstillet efter §18. Alle mine papirer var i orden - troede jeg. Som andre herinde kan jeg fornemme, at lige meget, hvor god en sag man har, sker der kun kassetænkning i kommunen i øjeblikket.
Min arbejdsprøvning viste at min arbejdsindsats lå på 10-15% af, hvad der var normalt. Jeg kunne kun arbejde omkring 1 - 1½ time pr. dag med store psykiske og fysiske problemer til følge, hvilket jeg også har papirer på.
I deres rapport fra stedet, hvor jeg blev arbejdsprøvet, skriver de direkte, at jeg ikke vil kunne klare et arbejde - heller ikke på det rummelige arbejdsmarked.
Når jeg er så dårlig, er det jo urealistisk at jeg evt. kan klare et fleksjob med de få timer, eller at der overhovedet er nogle, der vil have sådan en som mig.
Jeg lider af både fysiske og psykiske problemer.
Jeg har bedt om aktindsigt i dag og vil selvfølgelig anke sagen, men jeg mangler lidt input til, hvordan jeg skal formulere anken.
Hvordan skal jeg starte brevet og hvad skal jeg tage med. Jeg overvejer at indhente en speciallægeerklæring for egen regning, hvis jeg kan nå det.
Må man det ? Vil meget gerne have den med i min anke.
Har selvfølgelig tænkt på §17 på foreliggende grundlag, men så får jeg ikke min speciallægeerklæring med.
Beklager hvis det er blevet lidt rodet, men jeg kan ikke tænke klart.
Håber på jeres hjælp.