[QUOTE=blj;128902]Kære Peppe
Der er mange her inde på k 10 som har så mange smerter at når de får overskud til at skrive
skriver de lige nu og her hvad de føler i forhold til deres helbred og kommune, læge ,speciallæge og §§§ MIG DET ENE OG DET ANDE
så du må bære over for dem der skriver og så må du selv tage den tid det vare for at læse det
Knus her fra
håber du kan forstå at der er nogle der ligger ned og skriver
[/quote]
blj kan ikke lade være med at lige indføre at det med afsnit er en ting du vil komme til at opleve folk bede om mange mange gange :)’
Der er ikke noget ondt i at sige det og det er ikke nogen kritik for lige som man skal have forståelse for at nogen er ordblinde, nogen ligger ned og skriver, nogen skriver når de føler for det osv …
Ja så skal man også forstå at nogen ikke kan læse et langt stykke uden der er afsnit i det …
Jeg er en af dem der ikke kan læse hvis der ikke er afsnit i det og det er min sygdom der gør at jeg ikke kan læse det…
Jeg er en af dem der skriver og svare på mange spørgsmål (i perioder) og jeg er også en af dem der skriver at jeg har brug for afsnit ..
På gode dage tager jeg selv de meget lange indlæg og kopiere dem over i word og laver så afsnit i selv inden jeg læser, og så sætter jeg det ind i tråden med afsnit også, det er der rigtig mange venlige mennesker der gør her …
på den måde prøver vi også at hjælpe hinanden , men jeg lægger heller ikke skjul på at, hvis man vil være sikker på at feks jeg læser det så er afsnit nødvendige …
DET er så min sygdom der gør det nødvendigt for mig (så jeg vælger indlæg ) så når det skrives her med afsnit så er det en venlig anmodning og en oplysning om at det kan være nødvendigt hvis man vil have læst sit indlæg..
Hvis du har en sygdom eller andet der gør at du ikke KAN lave afsnit , så kan det være en god ide at skrive det, for så vil man ofte opleve her at en anden lige laver afsnit for en og sætter det ind igen … jeg forlanger ikke perfekte afsnit eller tegnsætning , sæt dem hvor du nu mener det kan være de passer ind, det gør jeg … 
(derfor retter jeg aldrig min datters stile for der så vil der helt sikkert komme kritik fra hendes lære ha ha ) så håber ikke at du tager det at der bliver bedt om afsnit ilde op…
Vælger du ikke at lave afsnit eller bede om hjælp med det , ja så er vi mange der ganske simpelt vil springe dine indlæg over og det ville jo være en skam , men desværre nødvendigt for nogen af os …