Hej Carmen undskyld der smuttede et nul tlf.88433000. Tilbuddet gælder naturligvis alle på K 10.
Carmen jeg er uddannet rådgiver efter en arbejdskade, men ellers udd. Matas materialist. Derfor kender jeg systemet indefra og har en holdning til det der foregår.
i 2006 var jeg rådgiver på en kommunal instition, somgrundet komunalreformen blev nedlagt.
Min tanke var mennsker der var ramt af sygdom ville ji fortsat have brug for en fair og ordentlig afklaring. Samtidig blev det besluttet at menesker på LY kunne vælge/skule overgivestil ande aktør.
Derfor lavede jeg FCV-J med mobilt kursuscenter i campingvogn, har alle faciliteter som på Hilton Hotels.
Har siden lavet ca. 250 fleksjob, men er nu stoppet, da det ikke mere er muligt at lave et fagligt ordenligt arbjede, grundet kassetænkning.
Har selv haft 2 jobkonsulenter i fleksjob, som knoklede for de mensker vi blev betroet, men kan ikkeskaffe flere opgaver, fordi jeg vægter kvalitet, frem for volumen.
Jeg er 58 år og behøver ikke arbjede 60 timer om ugen mere. Derfor har jeg valgt at fordybe mig i ca. 2 sager om ugen plus 1/3 sag uden betaling.
Foregår på den meget enkle måde: jeg modtager allle sagsakter, kommer med en vurdring/forklaring til vedkommende. Det er gratis, er der så reelle muligheder for af gå videre giver jeg et ærligt og åbent tilbud.
Det er grundentil ingen fodnote, er bange for flere henvendelser end jeg kan behandle ordenligt.
Du fik et ærligt svar håber du anekender det og ikke sælger mig til alle dine venner?
Knus
Flemming
Jeg fortsætter stille og roglig på min egen måde at bidrage med faglige svar.
Ps det er naturligvis dyrt og derfor svært at komme til Kbh.