bare for sjov…
hvor mange sagsbehandlere har i andre “slidt op”.
jeg har været sygemeldt i o. 2½ år og er nu nået til sagsbehandler nr 10.
bare i år har jeg haft 4 forskellige
bare for sjov…
hvor mange sagsbehandlere har i andre “slidt op”.
jeg har været sygemeldt i o. 2½ år og er nu nået til sagsbehandler nr 10.
bare i år har jeg haft 4 forskellige
Rigtig rigtig mange… startede som sygemeldt i 2005 og en gang havde jeg 3 forskellige på 1 uge.. nåede ikke at møde dem.. fik bare breve om det … og ellers så ha rdet været ret så sjældent at jeg har været til 2-3 samtaler hos den samme :eek:
Men hende jeg har nu .. som bare er smadder god .. håber jeg så på holder indtil jeg får min ftp
hehe hun har lovet mig at hun ikke rejser…
Kh
Lone
Hejsa…
Jamen tror jeg havde 12 forskellige sagsbehandlere mens min sag stod på i kommunen…
Min sag tog knap 3 år…
Derudover nu hvor jeg har fået min bevilling med fleks, ja så fik jeg da os li 2 nye sagsbehandlere igen igen…jubiiiiiiii…:rolleyes:
Hilsen
Lotte
Hej
Jeg har været syg i 16 år, men meget syg siden 2005 og har haft rigtig mange sagsbehandlere, hvis jeg kigger på de sidste 2 år så har jeg haft 12 og min nuværende har været sygemeldt siden 18 Maj, hvor sidste møde var, så jeg venter på en ny sagsbehandler altså nr 13.
Jeg tror, at hvergang man får ny sagsbehandler forsinkes sagen unødigt. Den jeg havde i kortest tid var 14 dage, og hun lukkede bare for pengekassen.
Føler mig som den ingen socialrådgiver gider at havde.
Hvor er jeg heldig jeg ser kun en ander/ ny sagsbehandler når jeg er hos anden aktør.
Når de så skal sende papir vidre til komunen siger de som regel jeg har fået en ny der hedder bla bla det lige meget dem ser jeg jo ikke rigtig mere .
Og den slags navne jeg bare lige høre husker jeg slet ikke ![]()
Dejligt for dig C.l.e.o. ![]()
Altså jeg tror ikke at jeg har slidt nogen op…, endnu. Den første havde jeg i 2 mdr. Den næste i næsten 1 år, så een i 3 mdr. og nu har jeg en, som er team leder og det er på 8 mdr. jeg håber at det bliver hende der slutter min sag.
Jeg tror som sådan ikke at vi når at slide sagsbehandlerne ned !!. Jeg tror nu mere at de finder grønnere græsgange i flg. deres egne overbevisninger !!
Kh. EE
Griner lidt her. Tænker at det jo er helt ufatteligt så mange af os der er blevet kastet rundt og I har sikkert også alle sammen skullet igennem den ene efter den anden forklaring omkring hvad der er galt osv. fordi ingen har overskud til (eller gider) læse sagerne:mad:
Jeg er ved nr. (vist nok) 10, men flere af dem har været inde over af flere omgange, tæller det også med mon???
For så tror jeg godt nok vi er oppe på ret så mange. Og alle dem her har jeg haft på ca. 3,5 år (den sidste har jeg haft siden feb. og forgangeren også rundt ½ år) Og det efter jeg flyttede kommune. Så det må jo siges at være et pænt antal på de første ca. 2 år. Primært pga. sygdom og kommunesammenlægninger.
I den gamle kommune (hvor sygdommen startede) måtte jeg nøjes med 1 og samme i det ½ år inden jeg flyttede!
med den store udskiftning af broger forstår man jo godt at sagsbehandlerne ikke rigtig har fået læst folks sager rigtigt igemmen ![]()
hejsa jeg har haft 3 selv om jeg har været i systemmet siden jeg var 18 er idag 28 snart 29, den første havde jeg da jeg boede i Aalborg, så flyttede jeg til Frederikshavn og fik en også da det var pension de snakkede om fik jeg så hende jeg har nu og er snart afsluttet.
Puha, jeg kan godt se jeg ikke har noget at brokke mig over
Jeg har ‘kun’ haft 5 sagsbehandlere siden jeg blev sygemeldt for 5 år siden. Til gengæld har dette år budt på 3 forskellige af slagsen. Temmelig frustrerende når man prøver at blive hørt mhp førtidspension
Det mest rystende synes jeg er, at man tillader dette ske for langtidssygemeldte, som har brug for en ordentlig og samvittighedsfuld sagsbehandling. Istedet byder man os at skulle præsentere vores sag igen og igen overfor en ny, overbebyrdet, stresset sagsbehandler, som ikke aner, hvad hun står med i hænderne
[QUOTE=c.l.e.o.;117535]med den store udskiftning af broger forstår man jo godt at sagsbehandlerne ikke rigtig har fået læst folks sager rigtigt igemmen ![]()
[/quote]
Interessant du skriver det, for de nye sagsbehandlere bør jo sætte sig ind i sagerne, inden de får snakket med borgeren… Det bør ikke gå ud over borgeren, sådan at de føler, man skal starte forfra igen.
Derfor er notatpligt utroligt vigtigt!!! Egentlig burde det være ligemeget, hvor mange sagsbehandlere man har haft, bare sagen har kørt i rækkefølge og ikke noget med “tilbagegang” i sagen som at starte forfra eller bare trække sagen i langdrag… De bør have et ordentlig system i det hele… Det er så trist at høre folk bliver kastet ud i flere arbejdsprøvninger, fordi de tidligere måske er uduelige - måske fordi de “glemte” at tjekke op på skånehensyn eller lignende…
CURLS
Det forståligt de ikke når det - men jeg mener bestemt ikke det er iorden.
Men det er igen det der med at sagerne har tids granser der skal indkaldes så så tit osv.de jo også slaver af systemet,og system kritiker bliver jo smidt på porten.Tror jeg, så de hænger vel i som de bedst kan vil jeg tro.
he he.. har absolut ingen anelse… er holdt op med at holde styr på dem. jeg havde en gang en i godt 3 år, hende ville jeg godtnok gerne have været af med… hun var ikke kun efter min opfattelse 20 % dummere end vådt bølgepap. Det var ganske omstændigt at have hende. Hver gang hun foretog sig noget kunne jeg være ret sikker på at der var sagsbehandlingsfejl. Se det er ikke altid lykken at have den samme.
Jeg tør nok påstå at dem jeg har haft kortest tid har været de mest effektive. Dygtige medarbejdere der naturligvis søger andre steder hen. Indlysende med deres arbejdsbetingelser.
Jeg har overhovedet ikke styr på hvor mange sagsbehandlere der har haft mig…
For mit vedkommende har der været skift af sagsbehandlere på grund af kuren rundt i systemet mht. hvilken gruppe jeg hører til i.
Det er jo et CIRKUS:
Nogle sidder og har med kontanthjælp at gøre indenfor én match gruppe og andre har at gøre med de andre matchgrupper; andre igen med revalideringssager, og andre igen-igen med pensionssager.
Så er der dem der sidder som mellemled når man kommer ind i systemet (evt. som ansøger af kontanthjælp pga. sygdom) og vurderer hvilken af ovenstående man hører til hos.
Dertil er dem vi kommer i kontakt med når vores egentlige sagsbehandler er på ferie eller orlov (hvis det lykkes at få fat i en i den periode).
Og så er der jo generelt stor udskiftning i sagsbehandlerstanden; og oveni det har de det jo med at omstrukturere konstant så sagerne skifter hænder med jævne mellemrum…
Sidst men ikke mindst er der så også sagsbehandlerne på Socialforvaltningen. Dem har en som jeg også at gøre med, fordi jeg har brug for medicinbevilling og fra tid til anden har søgt enkeltydelser.
Der har jeg været heldig generelt at have været tilknyttet den samme - dog med skift et par gange på grund af omstrukturering, men jeg er så endt tilbage hos hende igen.
Jeg kan virkelig godt forstå, at sagsbehandlerne ikke kan følge med… Hvordan skulle de kunne det? Det er svært at gøre det rigtige for en borger når man kun lige har mulighed for at skimme en årelang sag igennem og derpå skal drage en konklusion. Mange af de fejl der sker sker i min optik på grund af systemets struktur; ikke på grund af inkompetence hos den enkelte sagsbehandler.
Hej
Har været sygemeldt 2år og er på nr 2 sagsbehandler som nu har søgt pension på mine vejne ..
så tror ikke jeg skal klage:rolleyes:
Jeg tror, jeg har været heldigere end så mange andre, for selv om jeg har været i kontanthjælps systemet omkring 12 år, så har jeg ikke haft så mange. Der har i hvert fald været en periode på 4-5 år, hvor jeg havde den samme.
Og ham jeg har nu, har fulgt mig de sidste par år, og han slipper mig ikke, før vi har en afklaring på det hele. ![]()
under opstarten - forbindelse med min match - havde jeg vist 3 eller 4 ![]()
under hele min arbejdsprøvning osv. havde jeg kun 1 - ikke at hun var rar - men det var rart at hun ikke blev skiftet ud hele tiden ![]()
Sidenhen i flex-afd. har jeg nu (siden sep 2009) haft 5…:o
midt 2006 hvor min sag startede…er jeg oppe på omkring de 20 forskellige sagsbehandler…og 4 jobkonsulenter…den jeg har nu nr.5 er den mest effiktive jobkonsulent jeg har haft.
Sagsbehandler…tjaaaa…der har været alle slags typer…GG…og den jeg har nu…mener jeg r tankelæser..for oplyser mig om nogen ting det gør vedkommende ikke…![]()
Fra 2000 til 2010: Ca. 45-5o stykker, hvoraf jeg kun har opfattet én som sagsbehandler (iværksatte min egen læges initiativ til arbejdsprøvning). Ham så jeg desværre kun én gang, men forhåbentlig har han fundet bedre måde eller sted at bruge sin kunnen.
Jeg opgav at tælle da jeg nåede til 13 (har i perioder haft 2, kan jeg se)