Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt!

- så er der alligevel reelle politikere i landet, der betaler deres SKAT som de skal og ikke vil snyde med fortsæt:)

Tænkte det vil glæde mange, særligt dem der har troet på hende fra start og som har ventet med at fordømme, indtil SKAT havde talt…

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1412276.ece

Det føles bare rart at tro på det gode i alle mennesker, og endnu bedre, ikke at blive skuffet (mit eget citat):smiley:

:kram:

hun er stadig fuld af ****

Så det godt tidligere på tv2, og er sku glad for det.

Har hele tiden troet og håbet på hende, da jeg gerne ser hende som statsminister i stedet for Lykke.

Dog… Så det vidst ikke helt afgjort endnu ?

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/16/163820.htm

Det skal nok komme når de har brugt deres 14 dage til at erklære sig enige med SKAT eller ej. Sådan er det jo i den slags sager…

(og nu skal der jo også lige spindes det sidste guld) fra medierne. Det er jo spændende for omsætningen, hehe.

Det er bare skønt, også for partiet, men jeg fryder mig også lidt fordi aviserne har været så lede og tydeligvis har sat rygter i gang, som så ikke har noget på sig.
Og jeg har været helt forfærdet over folks harme og nedladenhed, og som sprang i med begge ben totalt godtroende overfor medierne. Jeg har diskuteret med folk der nærmest ville skifte parti alene på rygterne, og har siden hen tænkt, at det er helt utrolig stor magt aviser og andre medier har på visse menneskers liv, så de helt glemmer at man er uskyldig til det modsatte er bevist…og at man ikke skal tro på alt hvad man læser.

Jg glæder mig til at tale med de eeeenooormt vrede bekendte jeg har, og hører hvad de nu vil sige når frifindelsen bliver endelig, og at de har skabt sig så tosset, helt uden grund…

[QUOTE=superkok;124105]hun er stadig fuld af ****
[/quote]

Hun får altså 5 stjerner af mig hi hiiii

@superkok

Vi er alle fulde af l*rt - nogle kvitterer hele 7 baljefulde pr. døgn andre mindre. Men de fleste af os prøver i hvert fald at leve efter den hensigtserklæring ikke at lukke det ud i fuld offentlighed :wink:

Om så Lars fandt Lykken i at bolle udenom i ægteskabet, så ragede det mig en høstbolmst - det er mandens (og hans regerings) førte politik, der har min bevågenhed.

Det ville naturligvis forholde sig anderledes dersom Lars lå i med en aktør på den politiske bane (nej jeg siger ikke det kunne være: Pia), der kunne påvirke hans politiske dømmekraft … men det er vel helt utænkelig, at sådan noget ville ske ? :wink:

Synes bare det er en grim verden mår man fuldstændig kan gå i selvsving, uden dom. Synes mange folk direkte har været optændt af had og nærmest glædet sig over halshugningen (af en uskyldig person). Jeg synes bare mange mennesker er så kort luntet og onde (læs: skadefro), og vil bare så gerne have at andre er dårlige, grimme, fulde af **** og løgnagtige. Hvad er der sket med medmenneskeligheden, hvorfor dømmer folk så hurtigt alle andre…

Jeg husker mordet på Maria nytårs nat hvor de efterfølgende anholdte en mand som værende mistænkelig. Straks oprettede folk facebook grupper der ville henrette manden, kaldte ham svin og skrev om alle de måder han skulle dø på. Det var så IKKE den mand der havde myrdet pigen, men en helt anden.
Folk er blevet så fjendske og enormt hurtige til at dømme hinanden, og jeg synes det bliver værre og værre.

Jeg bryder mig ikke om Lars Løkkes POLITIK, men bortset fra det, så synes jeg han er charmerende, virker lun og fremstår som en rar mand som man måske kunne drikke en pils med. Jeg ville da ikke kalde ham øgenavne og tilsvine ham som person. Heller ikke selvom hans politik ikke er forenelig med mine tanker om et bedre samfund.

Synes også det er godt at den sag nærmer sig sin afslutning med en klar frifindelse…
Aviserne har kogt en god omgang suppe på den sag og de politiske modstandere var ivrige efter at gribe bolden og køre med på den…:eek:

Man kan mene hvad man vil om Helles politik men ville være helt urimeligt hvis hun skulle miste chancen for at blive statsminister pga. en historie BT har gravet frem og dyrket for at sælge aviser…

Den journalistiske standard er faldet til et lavmål de seneste år… og man bringer løse påstande til torvs og sladderen bliver ukritisk skrevet af i de andre aviser med stavefejl og set hele…:o

Er også på tide Danmark får sin første kvindelige statsminister synes jeg :slight_smile:

jeg pisser æder ryger skider hvor det passer mig men ja men mening er hun er fuldt af **** kan ikke lide hende og nej er ikke forde hun er kvinde men det er det med hvad hun siger gør osv men ok hun er bedre en ham barnerøven hun vandt over pyhaaa fran jensen mener jegh an hedder han er sgu en barne at format

Ja politik er blevet meget ondt. Jeg synes Peter Christensen fra Venstre virker klam.

[QUOTE=adbib;124156]Ja politik er blevet meget ondt. Jeg synes Peter Christensen fra Venstre virker klam.
[/quote]

Ja han er ret klam det synes jeg du har ret i :smiley:

Ja, han fremstod i hvertfald som værende klam i sin tankegang her til aften, da han sagde at Helle KUN tæller dage for at kunne undgå SKAT - jeg tænker, mon ikke også der er mennesker der tæller dage, for netop ikke at begå noget direkte ulovligt??

Men lad os nu se, måske får de ligefrem penge tilbage, hahahahahaha…

Det er vel ikke særligt jordbundet at kunne hive 250.000 op, som var det lommeuld.

Det kan man ikke hvis man tjener en dansk million før skat.

Hun har ikke noget tilfælles med danskere.

Har jo også levet fedt af EU-indkomst fri for skat…

Man kan også se hvordan den socialdemokratiske elite godter sig skadefrot over dem der lever som almindelige menneser.:

http://www.facebook.com/posted.php?id=9336257018

medens de selv varmer sig som den herskende klasse.

@Helenekr,

Der er bare lige ved det at de så selv kan afgøre om Kinnock vil være skattefritaget eller familien vil betale sit til DK.

Når de nu nidkært tæller dagene og sørger for at holde sig under 180.

Alle prøver da at finde beløb de kan trække fra i skat, hvis de har muligheden for det. Det kan jeg ikke se et problem i og grund til at man skal gøre en morale ud af det.

Så er det vores skattesystem man skal se på og om det er lavet fornuftig nok.

[QUOTE=superhoax;124164]Det er vel ikke særligt jordbundet at kunne hive 250.000 op, som var det lommeuld.

Det kan man ikke hvis man tjener en dansk million før skat.

Hun har ikke noget tilfælles med danskere.

Har jo også levet fedt af EU-indkomst fri for skat…

Man kan også se hvordan den socialdemokratiske elite godter sig skadefrot over dem der lever som almindelige menneser.:

http://www.facebook.com/posted.php?id=9336257018

medens de selv varmer sig som den herskende klasse.
[/quote]

Nu er der vel ikke nogen der siger man nødvendigvis skal være klædt i sæk og aske for at være socialdemokrat… selv en leder af socialdemokratiet må vel gerne være gift med en veluddannet mand der sidder i et internationalt job…

Der er da heller ikke mange bønder tilbage i Venstres topledelse… selvom de i denne sag har været kraftigt ude med møgsprederen…

Typisk VKO tankegang - alle vil snyde, alle vil bedrage, alles de andres hensigter er at snyde sig til goder…hvor er det liiige jeg har hørt den før?

Uanset hvad VKO piller ved, så er det altid noget med, at alle er mistænkeliggjorte, hvis de ikke er sorte, så er de røde, førtidspensionister, syge, fleksere eller alt der imellem.

For ifølge dem, så snyder alle sammen, om alt, SKAT, offentlig forsørgelse, ægteskabelig stand, skolernes afgangsprøver, arbejdsprøvningerne - de skal kontrollere ALT, og alle skal aflægge rapporter på at ingen snyder…om og om igen.:o

V - vi

K- kontrollerer

O - overalt

synes det er skræmmende hvordan medierne kan få folk til at tro på alt de skriver og hvordan folk lader sig rive med på feks skandaler.

Men det er da skønt at høre hun ikke er tiltalt.

Derimod er der sket for meget overfor en af mine veninder der gør jeg aldrig vil have tillid til skat.
Det er så vildt hvordan de har klokket iden ..og at alt køre pr. maskine og ikke efter den enkelte borgers ret.:eek:

undskyld, men må altså lige have lov at sige ang timeguest “udgydelser”:

Jeg bare æææælsker din måde at ræsonere/filosofere på -og vi kunne ikke være mere enige ang politikeres privatliv.

(pst, tror du virkelig at de løkke og pia kunne finde på det :confused::D)

[QUOTE=adbib;124170]Alle prøver da at finde beløb de kan trække fra i skat, hvis de har muligheden for det. Det kan jeg ikke se et problem i og grund til at man skal gøre en morale ud af det.
[/quote]
Uha NEJ, folk må endelig ikke gøre noget lovligt! For ser du, det er meget meget smartere at manden var her i 185 dage, for så skulle han nærmest arbejde gratis i udlandet og smide skatten her, og være endnu mere væk fra sin familie! Der er da logik!!:smiley:

Come on, hvis jeg kunne gøre et eller andet lovligt for at få nogle flere penge mellem hænderne, så ville jeg da være endnu mere rablende psykotisk end jeg er i forvejen, hvis jeg undlod at gøre det!!!

Iøvrigt første gang jeg møder VKO’ere der er tilhænger af SKAT lige pludselig. Synes ellers altid de skriger på skattelettelser - og her er så én der er noget værd!!:smiley: