“Forsikringsselskaberne anker i stigende grad afgjorte arbejdsskadessager. Folk kommer økonomisk i klemme, og bliver kørt ned fysisk og psykisk af forsikringsgiganterne”
Jeg synes jeg har hørt et rygte om at fx Forskningsklinikken for Funktionelle Lidelser og Psykosomatik (FFL) v. Per Fink, der angiveligt kan gøre hele den danske befolkning til: hypokondere, er modtagere af (store?) bidrag fra forsikringsverdenen.
Om det rygte har noget på sig ved jeg så ikke - men det er vel nærliggende at antage, at det ikke er helt usandsynligt ?
Codan nægter alt, forhaler sagen, og da de sendte sagen til ASK “glemte” de lige at sende alt det med jeg havde sendt til dem.
De er kun ude på at køre mig ned, ej heller den normale aconto udbetaling vil de.!
PFA tjaa Jørgen Klevin kunne ikke gøre deres nummer efter, jeg har aldrig set en så stor omskrivning af fakta. Og har på samme grundlag senere givet afslag, selvom de ved der ligger et hav af lægepapirer, MR osv. men dem vil de ikke bruge for så kan de ikke nægte mere.
Men en ting er sikkert, jeg er blevet børnesur. Så når der falder en erstatning, bruger jeg en del af det på at lave dårlig reklame for dem.
Er der Google reklamer på hjemmesiden, bloggen eller er det på deres søgemaskine og Codan og PFA bliver omtalt så er der et link til den behandling jeg har fået.
Det er simpelthen noget svineri, hvis det er åbenlyst at det er det de er ude på skal det nægtes og de må rette sige efter det. Gør de det ikke skal der falde 25% mere, det burde få dem til at stoppe det svineri.