Kære logiker jeg er bange for du måske er lidt tidlig ude med din undskyldning til socialdemokraterne. Orla Hau er sikkert re rar og venlig fyr, men alligevel?
Man kan selvfølgelig håbe han som en af de få på tinge er ved at få øjnene op for alle de forskellige grupper på nettet. Modsat statsminsteren.
Løkke var igen igår ude med riven efter en fleksjobber der tjente 680.000 årligt, kæmpe problem derfor nødvendig med en reform, tidligere har komiske Støjberg været fremme med lignende skræk eksembler.
Det må være en bevidst taktik, med det formål at skabe forståelse for nødvendigheden af forringelser af en god og velfungerende ordning.
Jeg mene de samme mennesker VKO strammede jo reglerne tilbage i 01.01.2007, således den højeste løn der d.d. kan ydes tilskud til er 465000.
Dette har jeg skrevet til socialdemokraternes ordfører på området Torben Hansen om.
Han har aldrig svaret, det samme gælder ordføren fra SF, så jeg ville afvente resultatet af forhandlingerne.
Det gode er imidlertid hans henvendelse til dig beviser der findes politikkere der er opmærksomme hvad der sker på nettet:
Behandlosordentligt selvom vi er arbedsløse er en græsrodsbevægelse der snart er landsdækende.
Jeg ser også Støt sygemeldte der er kommet i klemme i systemet nu er igang med at oprette lokalafdelinger.
Det er rigtig godt, da det eneste politikkere er bange for er taburetten. Når de oplever alle disse grupper nu etablerer sig som en steppebrand landet over, har ingen råd til at overhøre eller se problemerne. Det drejer sig nemlig i alt om mere end en halv million stemmer.
Jeg har noteret mig at partierne Fælleslisten og Fokus direkte har skrevet ind deres partiprogram at disse grupper skal behandles ordentligt og pipfuglekurser med videre afskaffes.
MV
Flemming