Hej Enteneller
Jeg er blevet afklaret, men min sagsbehandler mener jeg er for ung til at få offentlig forsørgelse på livstid :rolleyes:
Og så får hun jo kun sin bonus hvis hun får mig i arbejde… Men det gør hun ikke ![]()
Hej Enteneller
Jeg er blevet afklaret, men min sagsbehandler mener jeg er for ung til at få offentlig forsørgelse på livstid :rolleyes:
Og så får hun jo kun sin bonus hvis hun får mig i arbejde… Men det gør hun ikke ![]()
- Og hvornår er man for ung til offenlig forsørgelse ??? ifølge kommunen…
Når man er under 40 ![]()
I øvrigt en vanvittig begrundelse min sagsbehandler kom med, da jeg jo i forvejen er på offentlig forsørgelse og har været det i årevis.
Ja, det må du nok sige ![]()
Og de fatter så bare ikke at sygdom ingen alder har, derfor så mange §17 lige før de 40…
Held og lykke SN, vi krydser da bare fingre, so far.
Præcis, Enteneller ![]()
Tak og held og lykke med din anke. Er spændt på om de så visiterer dig til fleks hvis du får afslag.
[QUOTE=Solnedgang;174484]Når man er under 40 ![]()
I øvrigt en vanvittig begrundelse min sagsbehandler kom med, da jeg jo i forvejen er på offentlig forsørgelse og har været det i årevis.
[/quote]
men har du det på skift, for det tror jeg nemlig ikke du har
for sålænge loven siger man kan få pension mellem 18 og 65 år
så er det sådan
at nogen vil have pension kun må gives til nogen der er 40 og over
det er alså ikke indført
Hej MTVRV1
Hvis jeg havde bare en tiendedel på skrift af det min sagsbehandler har sagt, så tror jeg ikke hun havde sit arbejde længere. Fremover går jeg til møde med en lydoptager…
[QUOTE=Solnedgang;174508]Hej MTVRV1
Hvis jeg havde bare en tiendedel på skrift af det min sagsbehandler har sagt, så tror jeg ikke hun havde sit arbejde længere. Fremover går jeg til møde med en lydoptager…
[/quote]
Ja de snakker godt
men må indrømme at mine sagsbehandler har været helt ok
jeg har kun haft ballede med lægekonsulenten
som jeg igen venter svar fra
dog var den sidste udtagelse helt ok og har været det igennem
men har stort set heller snakket med sagsbehandler omkring mine sygedomme.
har aldrig været i aktivering eller noget andet
kun en arbejdsprøvning
så det gør jo også jeg ikke har snakket med dem særlig tit
er heller aldrig bllevet indkaldt til møde om arbejde eller andet
[QUOTE=Solnedgang;174505]Præcis, Enteneller ![]()
Tak og held og lykke med din anke. Er spændt på om de så visiterer dig til fleks hvis du får afslag.
[/quote]
Det gør de ikke. Pensionsnævnet bestemmer jo ikke om man får fleks, de bestemmer kun om man får pension eller ej. Hvis jeg får afslag igen, men den begrundelse af jeg skulle være fleks klar, så er det jo en anden sag og så skal visitering ad denne vej sættes i gang.
Alt andet lige bliver jeg dog næppe nogensinde fleks klar, så jeg må følge afklaring mod pension, så godt jeg kan.