[QUOTE=SoLost;114547]Ja, var også det jeg tænkte - så må jeg jo bare finde ud af, om hun også syntes det, men hun går så selvfølgelig på ferie om lidt og er først tilbage om 3 uger, ØV :mad:
Men må jo endnu en gang bare væbne mig med tålmodighed så.
Kunne det være en god idé hvis jeg evt. undersøgte om der var et fleksjob, jeg kunne tænke mig og viste hende, eller skal jeg bare vente med det ?
Ja, tænker også at jeg bare må få prøvet den arb. prøv. så, for ved jo heller ikke selv hvor mange timer jeg kan klare. Kommer meget an på jobbet.
Men ved du om de plejer at skulle bruge mere end 1 arb. prøv. til flexjob ?
[/quote]
Du kunne da godt prøve at finde et arbejdsprøvningssted, som du mener passer ind i dine skånehensyn og fortælle det til sagsbehandleren. Om du får lov, ved jeg så ikke. Det kommer måske an på, hvad sagsbehandleren synes om stedet og arbejdsopgaverne, når dine skånehensyn skal passes ind. (hvis hun allerede kender til nogle af dine skånehensyn)
Jeg fandt selv mit arbejdsprøvningssted, da jeg selv skulle prøve at søge i forbindelse med et forløb hos et revacenter. Det var også det sted, jeg fik job hos, da jeg blev visiteret som fleksjobber. I dag er jeg ansat et andet sted.
Nogle herinde har været ude i mere end 1 arbejdsprøvning, før de blev godkendt som fleksjobber. Jeg mener, det er meget individuelt, hvor mange arbejdsprøvninger, de kræver. Selv synes jeg, det er rigtig synd, at nogle har måttet udholde flere arbejdsprøvninger, hvilket ikke bør være nødvendigt. Jeg håber, at de nøjes kun med 1 arbejdsprøvning i dit tilfælde.