[QUOTE=curls;116963]Hej igen…
Det undrer mig, at hverken din sagsbehandler eller anden har skrevet noget som helst i din ressourceprofil. Da jeg skulle have lavet ressourceprofil, var det sådan, at sagsbehandleren skrev noget i den først, og senere fik jeg den selv og skrev kommentarer til den, hvis der var noget, som jeg syntes skulle med og noget, som lige skulle rettes til (noget som ikke passede helt)…
Ja tænk at man som borgere i dette sumfund der altid har gjordt sit bedste for at bidrage til stat-kommune-og skat og gud bevare danmark og så er der sku ikke en eneste sagsbehandlere der nogen siden har lavet en ressourceprofil på en:mad:Der er ikke en eneste i min komunne der over hovet ved hvor store stillinger jeg har haft førhen ej heller ved noget som helst om mit liv på kanten i alle disse år.
Hvad med jer andre, har I også fået en ressourceprofil helt blank??? Hvor I i den her situation også bare skulle udfylde den helt selv? hmmmm
Deva… Et forslag kunne være, at du kan kopiere den paragraf, som Florken har sat ind et brev til sagsbehandleren ang. ressourceprofil, som sagsbehandleren skal lave sammen med dig og så se, hvordan de reagerer på den, når de ser et brev fra dig med den paragraf.
Ja det ender med en sagsbehandler som jeg ikke har noget tiltro til skal hjælpe mig med det:o
Deva: Ang. din placering i match 3 passiv og uden arbejdsprøvning… Hvis dit helbred skulle blive bedre, og at din læge f.eks. synes du er klar til at kunne arbejde bare lidt igen med f.eks. skånehensyn, så kan din sagsbehandler placere dig i match 2, og du kan blive arbejdsprøvet…
Mit helbred er kun blevet være med tiden derfor er jeg gået fra macth 2 til 3 min mentor på aktivitets-center har jo også sagt til min sagsbehandler at jeg skulle placeres på eller hvad fanden det nu hedder på macth 3.
Hvis det skulle ende med, at der slet ikke er nogen behandlingsmuligheder og ikke har nogen mulighed for at komme på arbejdsmarkedet igen (dvs. din læge f.eks. siger det er helt formålsløst), så kan sagsbehandleren vælge at indstille din sag til førtidspension.
Min ejen læge har aldrig været hans løn værd,det eneste han kunne var at fylde en masse antidepresiv piller i en,med en masse bivirkninger af det.Men guske lov endte jeg hos en rigtig dyktig neorolog og psykiater.Skulle have haft dem for mange år siden.De har virkelig sat tingene på plads med mine diagnoser.
Du kan også vælge selv at søge om førtidspension. At selv søge førtidspension kan nogengange sætte et skub i sagsbehandlingen i kommunen. Men du afgør selv, hvad du gerne vil.
[/quote]
Ja en §17 ender det med om kort tid hvis ikke sagsbehandler vil indstille:mad:
Men uden en ARB-Prøvning hvor stor er ens chance så:confused:Der vil jo altid være nogen i systemet der spiller POKER med ens LIV.netop fordi ens sagsbehandler ikke kan tage stilling til ens skåne behov fra special læge og ikke aner hvad eller hvor jeg kan placeres til en afklaring af min arbejsevne