har været til læge idag fordi kommunen skal bruge en ny Generel Helbredsatt. og endte med at gå derfra med 4 hjemmeopgaver og så skal jeg derhen igen om 14 dage, det har jeg sgi aldrig prøvet før, det er lidt ala en ressourceprofil.
1.fortæl din livshistorie, væsentlige, betydende begivenheder
fortæl din sygehistorie, hvordan vurderer du dit helbred.
hvad er du god til, drømme for fremtiden, hvad ville du hvis der var frit valg på alle hylder
4.hvad kan du ikke og hvorfor.
Jeg er lige nu fuldstændig udkørt over at skulle stykke alt det sammen, for han sidder jo med alle papirene på mit helbred og jeg kan ikke umiddelbart få det helt til at passe ind i den GH, sidder med den sidste der er 3 år gammel og den er bestemt ikke stillet op med disse ting i, men der kan måske være stor forskel på sådanne GHér.
Hvad har I andre oplevet ved en GH??
Jeg vil tro at det hele drejer sig om, at lægen gerne vil have et overblik over din situation.
Jeg fik ny psykiater for trekvart år siden, og hun bad mig om at lave et “CV” så hun kunne få et overblik over min situation tidligere.
Det var relevant fordi jeg er psykisk syg, og det skabte et overblik over, at jeg rent faktisk ikke har været tilknyttet det samme arbejde/uddannelse i mere end maksimalt 6 måneder siden jeg blev student i 2003…
Det syntes jeg var godt, for det er en hjælp for hende i forhold til min behandling - og i forhold til hendes vurdering af min tilstand når kommunen engang får taget sig sammen til at indhente statuserklæring…