hvordan griber jeg det an?

Præcis derfor kommunen bør holde op med at sende klienterne ud i alt muligt!!

Min holdning er, at hvis man skal henvises til noget, så skal man sige det til sin læge og have denne med med indover med gode råd og vejledning. Ens læge kender én og ved hvem man har mest gavn af at gå hos. Kommunen sender bare ud på samlebånd.

hej jrj Jeg har godt hørt om at der er nogle der SKAL gå derovre og med på de ture mm. men jeg tror i mit tilfælde at det var et tilbud, Jeg kan slet ikke tage med på en gåtur for det overlever mine hofter ikke.

Da jeg var til samtale med Anette var der en dame fys tilstede også som tilbød at de gerne ville forsøge at hjælpe mig, og på papiret lyder det også som et tilbud. Jeg skal jo gå på kompetencecenter samtidig for at få lavet ressourceprofil. Jeg er lidt spændt på om det er et godt eller et dårligt sted?

til det med henvisninger til en fys var min egen læge temmelig opgivende, han ville da gerne lave en henvisning til mig, men jeg skulle ikke regne med at den hjalp mig noget som helst.

Men jeg forsøger nu alligevel nu hvor det er gratis måske kan det hjælpe bare en smule.

Tak for rådet om at høre dem om de har erfaring om HMS det vil jeg prøve, vil ikke risikerer at det bliver værrer.

Til det med at man skal skrive dagbog imens man er ude i alt muligt, hvad skal man skrive ned i den, kun ens smerter, eller ALT hvad man foretager sig en dag… kl 7,30 sendte jeg ungerne i skole, kl xx gjorde jeg det..??

Ja Feks har sovet godt, eller sovet elendigt pga XX

Føler mig træt, tager en pille, drikker min kaffe, sender barn i skole, føler mig udkørt (eller frisk og rørig)…glæder mig til kursus, eller kan dårligt overskue kursus, men giver det en chance…

Kursus forværrede min tilstand, så jeg i dag må tage ekstra piller, eller jeg fik det meget bedre og føler overskud til rengøringen og glæder mig allerede til i morgen, eller jeg får det værre ved tanken om næste møde…

Osv osv…

Det er din tilstand der skal beskrives i forbindelse med div gøremål.

[QUOTE=tije;67989]Til det med at man skal skrive dagbog imens man er ude i alt muligt, hvad skal man skrive ned i den, kun ens smerter, eller ALT hvad man foretager sig en dag… kl 7,30 sendte jeg ungerne i skole, kl xx gjorde jeg det..??
[/quote]

Jeg gjorde det, at jeg yderst til venstre på papiret skrev et klokkeslæt, og så lidt om hvad jeg havde lavet, og yderst til højre et tal, fra 1-10, til at angive mine smerter.
Et eller andet sted, måske nederst på siden, eller ud for klokkeslæt, bør du også skrive lidt om hvilken medicin du tager, hvor meget og hvornår.

Det skal være sådan, at det af din dagbog vil fremgå, om du har fået det værre, om du har taget mere medicin, om din hverdag hænger sammen, om du har overskud til det derhjemme o.s.v.
:kram::kram:

hej

jeg har lavet et super skema, flere k10 brugere har fået det på mail.

det er opdelt i - start tid - slut tid - dagens arbejdsopgaver - dagens medicin - dagens smerte observering - og efter job, f.eks er ens ressourcer helt opbrugte hvis nu kommunen prøver at presse en op.

den er lavet som pdf, og der er 3 underskrifts felter nederst, 1 som du underskriver når ugen er omme, og 1 felt arbejdsgiveren underskriver, og når du afleverer i jobcentret, en underskrift der. skemaet gælder for en hel uge

mail på jan.merklin@gmail.com og jeg sender det gerne til dig

Shylock kan du ikke smide det på mail til mig også.? :wink:

Altid godt at have flere forslag.:slight_smile:

Forsat god weekend
Jsn

Gisp:mad:

Jeg læser lige disse indslag om Rebild Kommune.:mad:

Denne kommune har været under alt kritik, med hensyn til mit feriebarn og hendes ressourceprofil. Det er så skandaløst at jeg kører den helt til ende.
Lige nu laver jeg ikke andet end af opdater alt til mit feriebarns ressourceprofil, hun er massiv ordblind.

Jeg har skrevet til den kommune 2 gange nu, taget toget derover og deltaget i et møde med hendes sagsbehandler. Hendes egen læge har jeg også skrevet til, sender brevet i dag, jeg ved ikke helt hvor lægen står i denne sag endnu. Men det finder jeg ud af!

Jeg har privatlæger, advokater og jer her inde på K10 at trække på, så jeg skal nok få bragt sagen i orden!
Sikke en hjælp jeg har fået herinde!Tak!:kram:

Tak for tilbuddet Shylock jeg har lige sendt dig en mail, for det skema vil jeg også gerne have :slight_smile:

rose hov jeg vidste slet ikke den sag var fra rebild kommune, den må jeg hellere lige nærlæse igen.

Er spændt på Rebild kommunes svar af brev jeg har sendt angående at jeg mener at mit feriebarn skal have forlængelse af sygedagpenge indtil hun er ordentligt udredt. De har vurderet hendes sag ud fra et enkelt røntgenbillede fra en speciallæge. Denne speciallæge har så henvist hende yderligere til en stor ryg undersøgelse på Sygehus Himmerland, Men! den undersøgelse har de ikke kunnet vente på.
Samtiddig tager mit feriebarn meget stærkt smertestillende medicin og jeg har bedt hendes læge om at skrive en udtaelse omkring hvad hun mener mit feriebarn fejler. Samt en del mere!:eek:

Jeg skal til partshøring på tirsdag og kunne godt tænke mig at vide hvad sker der til en partshøring? jeg har søgt på k10 men har ikke rigtig kunne finde noget konkret.

Hvad går det ud på? hvad har jeg ret til/ikke ret til? må jeg komme med ændringer til min ressourceprofil her? hvem skal være til stede til en partshøring? bare mig og min sagsbehandler eller hvad?

Hej :slight_smile:

Jeg har netop fået mailet skemaet og jeg er sikker på at jeg får det brugt!

Håber I alle får en dejlig dag :slight_smile:

:kram: fra Mawebbro

Ps. jeg tænkte at mange har et skema som de selv har “opfundet”.. måske lave en hel “kasse” - ved ikke hvad det hedder… men hvor i web lægger alle disse skemaer i… så kan man vælge hvad der passer en bedst?