Denne hetz mod psykisk syge som har kørt i medierne i det seneste års tid gør, at jeg bare ikke vil være her længere. Man kalder psykiatriske patienter for “fanger”, og tonen er generelt rå imod os psykisk syge.
Og når det nu munder ud i, at man vil fratage psykisk syge deres førtidspension, så mener jeg, at der er al mulig grund til, at tage kniven og gøre en ende på det her ****.
Politikerne er kyniske. De tænker ikke på andre mennesker. Og vælgerne stemmer på politikerne. De er lige så kyniske. Og vælgerne, det er vores familier og venner.
Så derfor har jeg besluttet, at hvis førtidspensionsreformen rammer mig på nogen somhelst måde i form af yderligere tvangsforanstaltninger, så vil jeg hævne min familie og venner, som har stemt på disse skide politikere, og tage mit eget liv.
Jeg vil ikke leve i stress og usikkerhed om min økonomiske situation. Det hverken kan eller vil jeg leve med.
Jeg er p.t. i et skånejob. Jeg er rigtig glad for det. Men det er fordi jeg ved, at det er frivilligt om jeg vil være der. Jeg får ikke penge for det. Jeg har noget at stå op til.
Men hvis jeg skal tvinges til at stå op til noget, det være sig tvungen aktivering, arbejdsprøvning eller blot en samtale med kommunen, så ønsker jeg ikke at bidrage til samfundet. De får ihvertfald ikke MIN arbejdskraft, ved at pille ved min førtidspension!
Min familie betyder ikke længere noget for mig.
Mit land betyder ikke længere noget for mig.
Mit liv betyder ikke længere noget for mig.