Får ikke en krone. Så jeg er økonomisk presset.
Kommunen vil ikke hjælpe mig, idet min psykiater stadig behandler mig.
Derfor vil de ikke tage stilling til fleksjob m.m.
Det skal lige siges, at jeg også har problemer med nakken, som jeg har været under revalidering for (ikke gennemført)
Du opfordre mig at at tage et job på det timeantal jeg magter.
Kan jeg blive straffet for det senere i min vej mod et fleksjob??
Det jeg mener, er om de så kan sige at jeg har arbejdet deltid??
Ved godt at spørgsmålet er lidt kryptisk :rolleyes:
Ja, det kan du, men ikke hvis du sørger for at gøre såvel kommune som læge opmærksom på, at du tager et deltidsjob, ikke af lyst, men på grund af dit helbred.
men den tid du så skal gå sygemeldt, får du jo kun deltids sygepenge, hvad er beder end ingenting, tror bare også du risikere, at få deltids fleksjob, stadig beder end ingenting men kan blive dyrt i det lange løb.
Husk netop som Andersine85 skriver at gøre opmærksom på at du tager deltidsjob af nød og ikke af lyst for ellers er det også det antal timer du får løn for hvis du får tilkendt fleks en dag…
Hejsa, jeg fik selv fået afslag på fleksjob og stop af sygedagpenge. Så gik jeg i ca. 8 måneder uden indkomst, imens min sag blev behandlet i ankenævnet.
Jeg søgte deltidsjob, men fik ikke noget. Til gengæld solgte jeg træningsprogrammer til folk via internettet og havde dermed en indtægt som selvstændig.
Helt kort så fik jeg medhold i ankenævnet og endte med at blive godkendt til fleksjob og fik ledighedsydelse med tilbagevirkende kraft. Det jeg så har tjent i denne periode skal så bare modregnes.
De 10-15 timer du taler om er meget fint, og jeg tror ikke det kan i forhindre dig i at få tilkendt fleksjob.