Hvis man har haft en klage ved kommunen, som er sendt videre til det sociale klagenævn. Er der så nogen der ved om man kan komme med indsigelser til det kommunen har skrevet ??? ![]()
Håber i alle nyder varmen :kram:
Hvis man har haft en klage ved kommunen, som er sendt videre til det sociale klagenævn. Er der så nogen der ved om man kan komme med indsigelser til det kommunen har skrevet ??? ![]()
Håber i alle nyder varmen :kram:
jeg ved det ikke, men det bør du da kunne især hvis kommunen har skrevet noget helt hen i vejret.. det kunne snildt ske..
Tak Huldra ![]()
Vil tage kontakt til klagenævnet mandag, da kommunen åbenbart har en rigtig dårlig hukommelse.
Så vidt jeg husker sender klagenævnet dig oplysninger om, hvad de har modtaget fra kommunen vedr. sagen, og hvis du mener at noget mangler eller er forkert, så vil jeg da helt klart mene, at du skal gøre dem obs på problemet. ![]()
Hejsa. Som Vovse skriver så modtager du brev fra klage nævnet, her i oplyses du også om hvordan du selv kan komme men dine indsigter, og så vidt jeg husker, står der også at du kan få indsigt i hvad de nøjagtigt har modtaget fra kommunen. Så afvent roligt brev fra klagenævnet.