buster
23. Oktober 2010, 18:56
1
“Det fortæller en rapport lavet af Dansk Arbejdsgiverforening. Den konkluderer, at kommunen bruger 14, 1 millioner mere end sammenlignelige kommuner. Det vil viceborgmester og medlem af økonomi-udvalget, Peter Jacobsen (DF), have ændret”
http://www.sn.dk/Kommunen-kan-spare-14-millioner/Kalundborg/artikel/90588
Øhh, skal jeg forstå det sådan, at Kalundborg er rigtig gode til at gøre syge mennesker raske?
-for så er det da bestemt denne kommune man skal konsultere, hvis de kan noget som andre ikke kan -eller har jeg misforstået noget!
Det her er det eneste jeg kan se?:
Kommunen kan spare 14 millioner
14 millioner kan Kalundborg Kommmune spare på førtidspensionister.
Det fortæller en rapport lavet af Dansk Arbejdsgiverforening. Den konkluderer, at kommunen bruger 14, 1 millioner mere end sammenlignelige kommuner. Det vil viceborgmester og medlem af økonomi-udvalget, Peter Jacobsen (DF), have ændret.
Unge kan blive hægtet af
Han mener især, at det er et problem, at unge får førtidspension. De kan komme til at hænge fast i systemet og aldrig komme ud på arbejdsmarkedet igen, mener han.
Arbejdsmarkedschefen i Kalundborg Kommune, Torben Bahn Petersen siger dog, at de ikke giver førtidspension, hvis der ikke er en god grund til det.
buster
24. Oktober 2010, 06:33
3
agnes, jeg kan desværre heller ikke læse mere end det du har lagt ind, fordi det kræver abonnement at læse resten -og det er jeg desværre ikke, øv.
-såååå man må nøjes med lidt godbidder fra denne side
[QUOTE=buster;130095]agnes, jeg kan desværre heller ikke læse mere end det du har lagt ind, fordi det kræver abonnement at læse resten -og det er jeg desværre ikke, øv.
-såååå man må nøjes med lidt godbidder fra denne side
[/quote]
Ahhh…
jammen så kan borgmesterne få 14 millioner i løn mere jo jo hvorofr ik sådan er det jo når der skal spares så stiger deres løn jo