[QUOTE=phhmw;211912]Kære AnneMette
…vise netop den side af livet som omgivelserne sjældent tror muligt.
Jeg har tilladt at kører din sag over i vores videnbank som omhandler rygproblemer.
http://www.k10.dk/showthread.php?p=211909#post211909
Dit kommunale sagsforløb ønsker jeg ikke at kommenterer :mad: nu ser vi fremad, men mon ikke det ender godt. Det tror jeg!
Jeg kan se andre har henvist til en af mine tråde. Dejligt.
Jeg har kun få spørgsmål:
Hvorfor går du kun til træning hveranden uge?
Er du en 40/60% eller har du vederlagsfri henvisning til fysioterapi?
De træningspartnere du har, har du kendt dem i hele forløbet og er det fysioterapeuter?
Er det mand eller kvinde?
Hvis ikke det er fysioterapeuter hvad er de så?
Hvor langt kan du gå? Meter…
Jeg har sendt dig en PB, Personlig Besked.
Hilsen Peter 
[/quote]
Det er bare helt i orden du har gjort det.
Ang. Dine spørgsmål
Det er ikke træning som jeg går til hver 14 dag, men det er dybden gående massage jeg får fra krop til tå , derudover laver jeg selv øvelser og styrketræning 2 gange om dagen som er styret af min fysio - og kropsterapeut
Ja det er vederlagsfri fysioterapi jeg får.
Jeg har gået ved min fysio-og kropterapeut nu i 6 år fast hver 14 dag , derudover har jeg gået til almindelig fysioterapeut stort set hele mit liv, gået til zoneterapi, handicapridning og akupunktur.
Min fysio-og kropsterapeut er en kvinde , og af alle de behandlingsmuligheder jeg har prøvet er det virkelig den bedste.
Da den behandling hun giver mig, virker rigtig godt for hun lindrer mine smerter, så jeg bedre kan holde dem ud, hun hjælper mig med at holde humøret og modet oppe, og vi sms`er sammen hver aften om, hvad jeg har lavet i løbet af dagen, og hvordan mine smerter er.
Det er lidt forskelligt men mellem 200 til 500 meter.
Jeg går små ture med min hund også har jeg en el-scooter , så jeg kan komme ud på egen hånd , og det betyder virkelig meget for mig og er stort set ude at kører hver dag.
Okay den skal jeg nok lige få læst