Som jeg læser det er jeg i en skidt gruppe ( har det også rigtigt skidt ) og er vurderet til ikke at kunne deltage i noget - men havd skal jeg så leve af når mine sygedagpenge stopper til jul??
Selvom du står i en match 3, skal kommunen stadig finde ud af hvad du skal fremadrettet. At stå i en match 3 betyder ikke at de bare skal lade dig gå uden at foretage sig noget!
Jeg blev sat i gruppe 4 og 5 som betyder fleks eller pension. Men der er måske ikke noget der hedder match 4 og 5 mere??? Jeg har ca. 50 % arbejdsevne tilbage og blev visiteret til fleks i juni.
Håber du kommer godt igennem det her med din kommune, for det kan sørme trække tænder ud.
Jeg var selv på sygedagpenge i knap 2 år, før jeg fik lov til at prøve fleks.
Så tror umiddelbart ikke at dine sygedagpenge stopper til jul, men du vil også få det at vide inden så du kan klage eller søge ftp efter §17
du mister ikke sygepengene nu. du skal opfølges og have en handlings plan. da de ser dig som stadig at kunne noget. spørgsmålet er så hvad og hvor meget.
så du bliver sent til din læge og psykiater er også meget brugt. så skal de finde svar på dine svage områder om det er arme ben osv.. og i den tid er du stadig berettet til sygepenge.
[QUOTE=Charliza;121391]Hej Liana.Jeg blev sat i gruppe 4 og 5 som betyder fleks eller pension. Men der er måske ikke noget der hedder match 4 og 5 mere??? Kh C
[/quote]
nej jeg tror da også det er lavet om hen over sommeren.
for i foråret var jeg på kursus. og her var en 3 en som med garanti ville komme i job igen