[QUOTE=Carmen;124615]Tak, Curls, har forlængst fundet Principafgørelse 17-10 (jeg er ved at lære det af Jer…)
Helt jordnært:
Kan jeg, med rette, sige i min partshøring, at jeg ikke kan godkende og underskrive Arbejdsevnevurderingsjournalen, idet mine rettelser ikke er indskrevet, men blot er vedlagt til slut på to selvstændige sider?
Samt påpege at i en sådan vurdering bør indgå alle bilag i Pensionssagen, som nu ligger i BAN (beskæftigelsesankenævnet)?
Og du, der er så stiv i §'er:
“Jeg skal gøre dig opmærksom på, at det kan få konsekvenser for udbetaling af ledighedsydelse, såfremt modtageren ikke deltager i opfølgningssamtaler efter Lov om aktiv socialpolitik §74c. Dette fremgår af samme lovs §74b, stk.1nr.5 og stk 5, med mindre det lægeligt kan dokumenteres, at man ikke kan deltage.”
I §74c ligger jo netop “din §74c, stk.3 nr.4” (grundlag for pensionssag), men i Retsinformation, som så dækker forskellige love, ikke?
…sidste spørgsmål er bare så’n lidt lovstofnysgerrighed 
[/quote]
Hmm før jeg svarer på ovenstående, vil jeg lige spørge:
Havde lægen sagt, at du ikke kan deltage i en opfølgningssamtale? Har du det på skrift? Eller hvad gjorde, at du absolut ikke kunne komme til samtalen før?
Og er der tale om, at de vil få dig til at komme til en ny samtale nu her? Vil du deltage i denne?
Har du prøvet at få indhentet alt, hvad der ligger i din sag (aktindsigt) ? Ved du hvilken match, du er i?