God eftermiddag ![]()
En kort forklaring af mit liv pt.
Er en pige på 24år der siden jeg var 18-19år gammel haft diagnoserne ocd samt adhd !
Haft længere varende forløb hos henholdsvis augustenborg samt distrikt psykiatrien i aabenraa… For omkring lidt over 1år siden valgte vi at stoppe min gang i DPC da jeg havde det godt - havde dog forinden haft en svær dep. Og også prøvet selvmordsforsøg, nå men det hele gik udemærket jeg var nået til 5 semester på mit studie ( med en del fravær grundet min ocd ). Den har aktid været meget slem - men de kan åbenbart ikke hjælpe mig med det !
i marts kører en bil op bagi min bil med omkring 90km i timen - jeg har lige siden været sygemeldt og startet min gang i DPC igen - jeg har nu fået angst - svær dep. og så en diagnose jeg ikke præcis kan huske - noget med chokket over uheldet ! Samt borderline… Samtidig går jeg ved fyseterapeut da jeg har vanvittig ondt i min ryg :-/
Bare tanken om at skulle igang med min uddannelse giver mig kvalme - hjertebanken osv. Jeg kan slet slet ikke se hvordan jeg nogensinde skal kunne klare noget som helst - mit hjem er blevet mit fængsel fordi jeg skal gøre rent konstant samt jeg ikke bryder mig om at være social ( grundet min angst ). Min behandler synes ikke det er forsvarligt at jeg starter noget som helst lige nu - men jeg vil hører hende om jeg evt. skulle prøve en fp !
Hvad mener i - undskyld det blev så rodet :-/