[QUOTE=CSK;128707]Jeg har ikke været forbi en neurolog. 3 forskellige læger ( praktiserende ) har alle lavet grove neurologiske undersøgelser - sammensat med mine symptombeskrivelser siger de at det ikke kan være f.eks sclerose.
Jeg har været ved en kiropraktor som har fundet noget 2 steder i nakken og 2-3 steder på rygsøjlen.
Han har indtil videre fjernet føleforstyrrelserne i mine fingre, arme og fødder.
Min læge er sikker på at det er en blanding af mine rygproblemer som har givet mig stress ( ryggen stress ) og så har jeg udviklet noget generaliseret angst/sygdomsangst efter føleforstyrrelserne i ansigtet.
Jeg har nu bedt min læge om en henvisning til en neurolog så jeg kan få udelukket noget af alt det som jeg går og frygter for..
For jeg kan simpelthen ikke finde ro.
Det er venstre side hvor min smerte i ryggen altid sidder - og det er venstre side jeg har føleforstyrrelser.
Når jeg ligger/sidder på en speciel måde, så går det ufattelig ondt når jeg trækker vejret. Som en kniv i ryggen/brystet.
[/quote]
Det undrer mig lidt, at praksisende læger undersøger dig for neurologiske sygdomme. Det synes jeg ellers, man bør lade neurologer gøre arbejdet. Det er godt, du lige selv beder om at blive henvist til en neurolog. Ja undskyld, nogengange forstår jeg virkelig ikke lægerne…
Jeg har selv døjet med iskias nerver i højre side, hvor det stråler ud i siden fra ballen og ned i benet. Det er ikke særligt behageligt, og det er netop som du siger, “man kan ikke finde ro”… Jeg har fundet en som har hjulpet mig. Det er en osteopati behandling. Han sætter ligesom nogen ting på plads vha. massage og lidt kiroprakterbehandling. Han ordner også min nakke og får løsnet en masse spændinger i kroppen. For mange år siden havde jeg ofte iskias nerve, men i dag har jeg det sjældent, det er dejligt… Jeg har prøvet mange forskellige, men osteopati er den bedste løsning, jeg har fundet. Det var bare lige min erfaring… 
Tænkte på, om du egentlig har fået røntgenfotograferet din ryg? For det fik jeg et par gange… Det er noget, man også kan bede om at få lavet (det har jeg gjort en gang).
Håber du finder en løsning - og at du kommer til en neurolog…