Hvis man nu er i afprøvning - altså jeg skal på Huset ventura og afprøves hvor mange timer jeg kan klare.
Sådan en afprøvning kan jo forløbe over 1 md, men hos nogen, kan jeg se at de bliver afprøvet mange gange og i flere måneder.
Hvis man er igang med sådan nogle afprøvninger, kan de så stoppe sygedagpengene midt i det hele?
nilla jeg ville i det tilfælde bruge §27 stk 2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,
[QUOTE=Hejdien;124288]nilla jeg ville i det tilfælde bruge §27 stk 2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,
[/quote]
Hejdien tak skal du have :kram::kram: Det gør mig lige lidt roligere, at der er en mulighed (Jeg har en ny sagsbehandler der trækker tiden ud)
[QUOTE=Hejdien;124288]nilla jeg ville i det tilfælde bruge §27 stk 2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,
[/quote]
Jeg er netop blevet forlænget efter den paragraf som Hejdien nævner, fordi der mangler en/flere arbejdsprøvning(r). Så jeg venter…stadig utålmodigt alt imens mit skog opfører sig mere og mere besværligt:o
Forlængelsen var dog en lettelse situationen taget i betragtning.
[QUOTE=Solen;124313]Jeg er netop blevet forlænget efter den paragraf som Hejdien nævner, fordi der mangler en/flere arbejdsprøvning(r). Så jeg venter…stadig utålmodigt alt imens mit skog opfører sig mere og mere besværligt:o
Forlængelsen var dog en lettelse situationen taget i betragtning.
[/quote]
Tak Solen det var dejligt at høre og ikke mindst er jeg glad for at høre at du fik det forlænget :kram::kram:
Det er noget stressende at man ikke ved om man er købt eller solgt. F.eks. skal vi sælge huset hvis vi mister mine sygedagpenge. Men hvis jeg ikke mister dem kan vi beholde det.