[QUOTE=Enteneller;114052]Øhh, Andersine jeg kan ikke læse nogle steder at ette 74 er visiteret til fleks, er det bare mig eller ?
Det ville jeg bare lige have på plads og hvis hun ikke er hvorfor hun så må søge fleks ?.
Ette 74, jeg håber du følger din tråd på sidelinien og slår til hvis der er mere du vil vide eller byde ind med. 
Kh. EE
[/quote]
Det skriver jeg vist heller ikke noget om at hun er?
Men hun siger hun ikke kan holde til fuld tid, og så nævner jeg derfor, at hun uanset hvilken ydelse eller ikke ydelse hun får, godt kan søge om fleksjob…
Svarer jeg på det du spørger om, eller misforstår jeg dig ?
Jamen jeg har jo arbejdet 13 uger( endda Flere år) inden jeg fik en skade på mit arbejde, og har fået sygedagpenge knap et år, hvor af jeg har arbejdet delvis raskmeld det halve. Jeg fåstår ikke hvad du mener med jeg ikke har arbejdet i 13 uger:(
Det jeg vil vide er om det er lovligt at man lukker for sygedagpengene selvom at der ligger Lægeparpir på at jeg ikke kan arbejde på fuldtid mere og det skal være med skånebehov, samt sagen stadig ligger til afgørelse i arbejdsskadestyrelsen.

jeg er ikke visiteret til flex, eller andet, ikke været i arbejdsprøvning m.m.
har fået at vide at jeg bare skal tage mig sammen og det ikker er deres arbejde at få mig motiveret til at få et job.For deres lægekonsulent siger at det vil jeg godt kunne klare:mad:
[/quote]
Ja, men de 13 uger skal være EFTER dine sygedagpenge stoppede.
Og det lyder det ikke som om du har opnået.
Ift. om de må stoppe din sag ved arbejdssakdestyrelsen, så kommer det an på, om der er truffet en afgørelse, men som du så anker? For i så fald, er din sag ift. sygedagpengelovgivningen afsluttet. Hvis ikke, så er der en forlængelsesmulighed, og så nej, er det ikke lovligt at de lukker din sag.
Ift. det andet med dit helbred, så har jeg svært ved at vurderer det, uden at kende alle de papirer der ligger i din sag. Det kommer an på, præcis hvad der står, for for at få fleksjob, skal du være færdigbehandlet, afsluttet og stationær - hvis nogen af dine papirer taler imod det, så kan det desværre være rigtigt nok, at din sag blev lukket.