[QUOTE=LUM;130084]Odense, jeg bed ikke om du har sendt det, men, hvis jeg må være så fri, gad jeg ikke læse det sidste, og det gad jeg ikke fordi du ikke laver andet end at gentage dig selv.
Jeg ved godt du er vred (det ville jeg S.. også være) men fx hele 7 gange har du skrevet at du har gjort opmærksom på din mands varierende løn, og hele 5 gange, på forskellig måde beskriver du at du er kommet med løsningsforslag, det altså lige i overkanten.
Måske det var en ide lige at kigge det i gennem igen, når du er faldet lidt ned igen, og få fjernet noget af alt det gentagelse, for det behøver ikke være der, for at dit budskab kommer frem.
sushjer 1
Dvs er du på FP gælder det hurtigst muligt om at få det meddelt din kommune at du er samlevende og ikke enig, for opdager de at du er samlevende, men har fået som enlig, risikere du ikke kun at skulle betale RIGTIG rigtig mange penge tilbage, men også en bøde oven i, med andre ord du bonges som social bedrager…
Så se hellere af at få rettet tingene, også selv om at du får fleks eller andet, der ikke er samleve regulerende, for hvis du kommer på FP en dag (eller andre indtekter bliver samlevende reguleret via ny lov) så du fri for at huske på at du skal rette dine oplysninger
og der ved fri for at risikere tilbagebetalings pligt, for det ski en trals en at få
[/quote]
Nu er jeg så ikke på Førtidspension, men i flexjob, og det er nok aldrig sansynligt at jeg kommer på FP. da min skade kan holdes nede ved at tage hensyn til mig selv.
Kummunen ved godt vi bor sammen, så der er ikke noget at komme efter.
Når jeg har søgt tilskud på kommunen, skal jeg altid have dokumentation med for os begge to og så deler de det i 2 dele, 1 til Mogens og en til mig.
Så det er jeg ikke nervøs for.