stort tillykke herfra. så kan det altså lykkes;) giver da lidt håb:) ja du må nyde roen nu..
Mange gange tillykke nille60 SS
Tillykke, det er bare SÅ dejligt for dig. Nu får du ro i dit hoved - dejlligt. Og du kan nyde efterår og vinter og få øje på alt det smukke.
Kraaam:);):kram:
Stort Tillykke det må være et rart brev at få ind af døren ![]()
Var det en §17 eller §18?
Nu håber jeg at jeg er den næste ![]()
Stort tillykke nille 60, jeg tror det var en §18 du blev indstillet under ikke ?
Har du været i arbejdsprøvning ? Vi ved godt at vi kan checke din tråd, men når vi nu alligevel vil gratulere så må vi jo lige høre ![]()
Kh. EE
ja et stort tillykke fra mig også.. dejligt at høre..![]()
hejsa mange tak fir jeres søde ord og lyk ønskninger det var mer så dejligt i efterårs kulden ![]()
Det var en §18 der var søgt under og har også været i arbejdsprøvninger 2 stk her i min nuværende kommune og en masse i den tidligere.
min neuropsykologiske undersøgelse der var lavet viste det samme som der blev vist i arbejdsprøvning så de passede sammen gav det samme resultat og havde den der heldbredsundersøgelse fra min egen læge, erguterapeut, psykolog, funktionsbeskrivelse også en vurdering også fra projektafdelingen i vores kommune hvor jeg har været i aktivering indtil min sag blev afklaret også selvfølgelig RP som også er lavet ![]()