[QUOTE=maybeline2you;169409]Uha! du har været længe undervejs og det er helt klart ikke i orden at du har været igennem så langt et forløb.
Jeg undre mig over, hvordan lægekonsulenten har kunne få dig sat i behandling, da Lægekonsulenten ingen beføjelser har til at kræve du skal undersøges yderlig.
Lægekonsulenten kan påpege muligheder for yderlige behandling, men hverken henvise til specaillæger eller andre læger. Dét er udelukkende din egen læge der kan dette og har kommer jeg til at tænke på, om det er din egen læge der har henvist dig ?
Isåfald er din læge vist ikke ret meget på din side :mad:og det er trals for dig især når det står i dine papirer at alle behandlings muligheder er udtømte.
Jeg syntes derfor du skal! tage “en alvorlig snak” med din Sbér og bede vedkommende skriftlig begrunde, hvad der mangler i din sag, før en pensionsag efter § 18 kan påbegyndes. Påpeg skriftlig, hvilke undersøgelser du har været igennem og hvilke diagnoser som blev resultatet, samt hvilke behandlingsmuligheder der er …eller rettere ikke er .. på den måde bliver det meget synligt for SB, hvad du har gennemgået, for at nå dertil hvor du er nu.
Spørg om Sb mener dette forløb er rimeligt set ud fra et han/hun´s menneskelig perspektiv og ud fra retssikkerhedsloven, samt reglerne for god sagsbebehandling.
Husk at stille sprøgsmålene på skrift og udbed dig skriftligt svar. Ikke noget med telefonsamtaler har, da du så ikke har dit dokumentationsgrundlag i orden til en evt. klagesag.
mange klem
maybeline2you
[/quote]
min egen læge er 100 procent på min side
problemet er at jeg har haft 4 forskellige lægekonsulenter ind over min sag
jeg har været det i gennem som stod i mit afslag til pension
har taget ydeligere et år, mest pågrund af ventetid
oven i så kommer så mine psykiske diagnoser
Rishospitalet har lukket min sag og de har ingen behandliingsmuligheder
er nu blevet visiterede til bosted og flytter i næste uge
min nye sagsbehandler, mener også jeg skal have pension
så nu ligger min sag igen hos lægekonsulenten
problemet i min sag og været det hele vejen igennem
er at jeg meget langsomt har fået dårligere og man kunne ikke finde noget
i flere år. Nu har jeg så papir på 9 forskellige diagnoser
men der er ikke en af dem, som gør jeg ikke kan arbejde
men det samlet set jeg ikke kan
har jo også arbejdet i 6 år med sygdom, indtil jeg måtte opgive
så jeg har skulle igennem 9 diagnoser, for at få papir på ingen behandlingsmuligheder.
det er både fysiske og psykiske
så jeg har fint styr på min sag, problemet har været ventetid og ventetid
det tog jo alene 11 måneder og få afslag på min pension
vi beklager ventetiden, ja det stå vel snart i alle mine papir fra kommunen
men hver undersøgelse har jo også taget mellem 3-6 måneder