“Den samfundskritiske tilgang til autoriterne er ved at forsvinde, og danskerne holder af autoriteter som aldrig før. Det viser en ny stor undersøgelse” :eek:
Hm, gad vide hvem de har spurgt, de har ihvertfald ikke spurgt mig
Jeg syns at det er dybt bekymrende at en hel generation eller mere har forvandlet sig til en gang nikkedukker(undskyld udtrykket) og tilsyneladende aldrig stiller spørgsmålstegn ved noget :eek:
Sådan en gang ævl, såfremt vi når der til er den da helt gal!! De autoriteter vi har idag, skal vi alle være meget på vagt overfor, vores liv er ikke deres og sker en fejl der får forfærdelige konsekvenser for os, for det ingen betydning for autoriteten, der hersker stor korruption, læger handler udfra egen vinding, eller for at holde sin ryg fri og vaske sine hænder.. osv.. politikkerne svindler som aldrig før, de normale mennesker svinder med deres sorte arbejde, biler fra sverige og jeg kan blive ved, politiet lyver og en stor del af dem er nogle magt syge sv.. øv nej tak behold endelig jeres egen sunde fornuft og retten til at kunne tænke selv!
hvis man forstår at få medierne til at bilde folk ind at der er tillid til den siddende regering, at alle har det godt og alt går godt..
så er det jo en god ting imens man sidder og lurer på det gode tidspunkt at udskrive et lille valg..
for at vinde en valgkamp kun på at være en flittig og tillidsvækkende politiker, bliver nok svært i dagens danmark.