Jeg var i Herlev, hvor Jeg kom i nogle forskellige værksteder.
Computer, hvor jeg skulle skrive nogle sider af, læse mm.
Syværksted, hvor Jeg skulle sætte kanteband på hagesmækker, sætte trykknapper i, skære stof til mm.
Produktion, hvor Jeg skulle lægge x antal dimser i poser, pakke i kasser.
Kantine, hvor jeg skulle være med til at lave mad til skolen, skære grønsager, vaske op, rengøre, mad i hele taget.
Reception, hvor Jeg skulle tage imod kunder, og skrive dem ind/ud på minuttet, tage telefonen og stille om.
Rengøring, hvor Jeg skulle tørre borde, stole, karme af, vande blomster, ordne vasketøj, lægge på plads.
Jeg kunne holde pause, når Jeg havde brug for det. Blev senere beordnet at tage 5 min hver halve time.
Der var massagestol, hvilerum i kælderen, hvor vi kunne gå ned, med måde selvfølgelig.
ALt foregik stille og roligt.
De var meget meget søde, og meget lydhør overfor mig, når Jeg sagde fra, MEN de kan kun vide når det er for meget, hvis DU siger til/fra.
Kom til tiden.
Tænk over hvad du fortæller. ALT kommer med, og kan bruges i senere sammenhæng. Det fandt Jeg ud af.
Stop op, sig fra, øm dig, GRÆD hvis det er nødvendig.
Du må IKKE spille helt og prøve FOR meget.
Det er IKKE meningen at du skal sidde og pive når du kommer hjem fx. så har du prøvet for meget.
Det er jo for DIN egen skyld at du er der, og for at se HVOR meget/lidt du kan.
Du har ret til et liv derhjemme også.
Pøj pøj.
Jeg syntes det var meget hårdt.
Selvfølgelig fysisk, men også meget psykisk.
Jeg vidste jo godt at Jeg ikke kunne ret meget, men sådan at blive prøvet og virkelig se at det kun var 5 timer ugentligt. Puha.
Det er jeg stadig chokeret over.