I morgen skal jeg til samtale hos min sagsbehandler ang. en førtidspensionssag. Jeg har været i arbejdsprøvning og der blev min arbejdsevne vurderet til meget lidt, så jeg er spændt på udfaldet i morgen.
I dec. måned sagde min sagsbehandler, at der er ventetid i kommunen, så jeg formoder, der er mange, der søger førtidspension. Hun snakkede om at opdatere min ressourceprofil i dec. måned at det skulle vi gøre i morgen. Så kan jeg regne med fred og ro nu eller?
[QUOTE=Betina1953;144554] Så kan jeg regne med fred og ro nu eller?
Hej Betina
[/quote]
Det finder du ud af i morgen. :kram:
Hvis i skal igang med rp’en (ressourceprofilen) med henblik på, at søge om fp (førtidspension) bliver du ihvertfald ikke sendt ud i noget foreløbig, medmindre der mangler noget lægeligt, som så skal indhentes.
[QUOTE=Vovse;144612]Det finder du ud af i morgen. :kram:
Hvis i skal igang med rp’en (ressourceprofilen) med henblik på, at søge om fp (førtidspension) bliver du ihvertfald ikke sendt ud i noget foreløbig, medmindre der mangler noget lægeligt, som så skal indhentes.
[/quote]
Gode nyheder :) I dag var jeg hos sagsbehandleren og hun indstillede mig til førtidspension. Lægekonsulenten sagde god for en førtidspension grundet arbejdsprøvningen, senfølger efter kræftbehandlingen samt min høje alder. Jeg kommer ikke ud i en ny arbejdsprøvning, da lægerne har sagt, at jeg ikke må udsættes for mere pres. Min sag bliver forelagt for pensionsteamet i marts måned, da der er ventetid i kommunen.
Jeg er meget glad i dag :)
…så er vi to fra '53, men jeg tror nu ikke, din alder spiller væsentlig ind på din indstilling til FP (det bør den ikke), men alvorligheden af din sygdom…
[QUOTE=Carmen;145050]…så er vi to fra '53, men jeg tror nu ikke, din alder spiller væsentlig ind på din indstilling til FP (det bør den ikke), men alvorligheden af din sygdom…
Krydser fingre for dig
[/quote]
Hej Carmen
Tak skal du have, jeg håber også på det bedste :)
Min kræftsygdom spiller ind, ingen tvivl om det.