[QUOTE=MTVRV1;201069]så jeg har alså erfaring nok til at udtale mig omkring læger og hvad måde de arbejder på.
[/quote]
…og det har andre (herunder jeg) måske ikke?
[QUOTE=Karo;201072]Nu tager jeg til Tyskland til videre undersøgelser og betaler selv for det i håb om, at jeg ikke skal sidde i rullestol om nogle år, orker ikke høre mere på alt det l…. de danske læger kommer med.
[/quote]
Jeg har været syg i skjoldbruskkirtlen siden 1978 og blev behandlet med det eneste hormontilskud, danske læger anerkender. Det virkede bare ikke, men blodprøverne var fine. Jeg blev bare dårligere og dårligere, til jeg kun gik på arbejde i 8 timer, og ellers sov resten af tiden, kognitivt nedbrudt fuldstændig, uden hukommelse + havde slemme symptomer fra alle kroppens organer, da en permanent hormonmangel får alle organer til at sætte ud, et efter et. Jeg var et vrag, men det var i TERM-modellens ånd, at lægerne mente at alt det var psykisk, fordi alle blodprøver var jo fine. Jeg skulle indlægges på psykiatrisk afdeling til elektrochokbehandlinger med diagnose “massiv helbredsangst”. Så fik jeg nok og sammen med min familie, brugte jeg alle restkræfter på at læse mig op i denne s a t a n s sygdom (hypothyreose)!
Sidste gang jeg var hos en læge, var i 2005, og i begyndelsen af 2006 begyndte jeg på et “udenlandsk” lægemiddel, helt på egen hånd, fordi lægerne nægtede pure at støtte denne chance. Dette lægemiddel, der ikke bruges i Danmark, er kendt i både Norge og Sverige, foruden i resten af verden. Mine piller kommer fra USA.
I dag har jeg det super bedre end for 20 år siden. Faktisk lige så godt som før jeg blev syg. Uden lægehjælp! Hvis jeg ikke havde sat alle disse TERM-læger på porten, og lod dem “behandle” mig for denne “massive helbredsangst”, var jeg enten ikke længere i live i dag, eller var jeg parkeret på et eller andet plejehjem, falsk-dement af hormonmangel og i medicinsk (over)behandling for alle de sygdomme man får som følge af stofskifte-sammenbrud pga. uvirksomt lægemiddel og lægernes “psykiatrisering” af en fysisk sygdom.