Yes, jeg blev ringet op her til morgen, det var sagsb. som meddelte at jeg er tilkendt ftp. fra 1/9.
Det har været en lidt mærkelig sag,hvor faktisk alt er foregået pr. tlf.
Jeg fik oplysning om dagpengestop, uden varsel, 29/4 og oplysning om at jeg selv kunne søge en § 17, hvilket jeg gjorde, pr. tlf.
Søgte aktindsigt, fik dette, men kunne ikke finde hoved og hale i alle papirerne.
Dog kunne jeg se at sagsb og lk, ikke mente det var lægeligt dokumenteret at jeg ikke skulle kunne arbejde igen.
Blev 5/5 opereret i nakken, med kun halv succes. Min læge har haft ringet til sagsb. og skældt ud over at de ikke selv indstillede mig til ftp. og efterfølgende har hun ( uden jeg vidste det ) skrevet til dem. har dog i sidste uge fået en kopi, da det gik op for mig, hvor vigtig brevet var for min sag.
Fik først i august at vide at min sag ville komme for 24/8, men stadig ikke tilslutning fra sbh og lk. Pr. tlf.
2 dage senere, ringet op af sbh. nu havde hun fået papirer tilbage fra lk, brev fra læge + fra sygehuset. Nu var der pludselig fuld opbakning fra deres side, de anbefalede endda begge at jeg skulle have pension.
Blev indkaldt til partshøring pr. tlf. Hvor jeg for første gang så min rp. denne var meget præcis og kortfattet, samt lk havde lavet en konklusion på hele mit forløb, hvor han slutter af med at skrive at mine sygdomme er kroniske, at jeg ikke kan afprøves yderligere og ingen erhvervsevne har.
Gik så hjem og ventede på at blive indkaldt til møde med pensionsteam, dette er dog ikke sket. Men fik til morgen opringningen om at ftp. er bevilget.
SÅ DET KAN LADE SIG GØRE MED EN § 17
Nu håber jeg på at dette vil medføre så meget ro, at jeg kan få det lidt bedre,
da jeg oven i alt det andet jeg fejler, for 2 uger siden fik konstanteret en diskusprolaps nederst i lænden.
Tak for den opbakning og støtte jeg har fået fra jer alle på denne side, jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort, hvis jeg ikke tilfældigt havde fundet den.
I har på en måde været min livline og jeg har lært en hel masse gennem jer.
TAK Håber alt godt for jer som stadig kæmper.
M.V.H. køkkenleder :kram: