Er der nogen der ved hvad lønnen som ufaglært butiksassistent er.
Jeg er pt ikke medlem af nogen fagforening, så jeg kan derfor ikke få deres hjælp.
Jeg har kigget omkring på nettet og kan desværre ikke finde nogle direkte lister over mindstelønningen - andet end statistik hos fagforeningerne.
Men umiddelbart ser det ud til, at månedslønnen gennemsnitlig er lidt over 20.000 kr.
du kunne prøve at oprette dig her inde.
Jeg vil i allerhøjeste grad anbefale dig at melde dig ind i en fagforening.
[QUOTE=Simmer;117922]Er der nogen der ved hvad lønnen som ufaglært butiksassistent er.
Jeg er pt ikke medlem af nogen fagforening, så jeg kan derfor ikke få deres hjælp.
[/quote]
Du skal regne med at den er på ca 16.500,- pr mdr.. - den er ca 103,- pr time
kh
Lone
i jylland 15500 kr.
Hejsa:rolleyes:
jeg er ansat som butiksassistent i fleksjob(ufaglært) og jeg får 18500kr i løn.
Hilsen mus0025
Hejsa.
Jeg arbejder som ufaglært butiksassistent i Føtex og der er lønnen lige godt 16600 pr måned.
hvis du ringer og spørg fagforeningen så skla de hjælpe og siger hvad lønnen når jeg ringer til 3f spørger de nogen gange rigner du dom medlem eller ikke men om man er eller ej skal de hjælpe
Er lønnen virkelig IKKE højere, jeg er rystet?
VH Popiae
[QUOTE=superkok;118013]hvis du ringer og spørg fagforeningen så skla de hjælpe og siger hvad lønnen når jeg ringer til 3f spørger de nogen gange rigner du dom medlem eller ikke men om man er eller ej skal de hjælpe
[/quote]
Jeg har været medlem af HK on/off. Men gider ikke dem mere, da jeg ikke synes servicen er særlig god.
Jeg har været ansat som ufaglært butiksasssistent. Det er nogle år siden, men dengang var mindstelønnen 96,40 i timen, altså 15000 pr mdr før skat, ved 37 timer om ugen…
Ja lønnen er ikke noget at råbe hurra for. Men jeg har et spørgsmål, jeg er uddannet lærer. Kan IKKE finde flexjob indenfor dette felt. Kan jeg tvinges til ufaglært arbejde og hvem skal så betale den lønnedgang på ca 8000 kroner brutto …
Hej Kronvald.
Uanset hvad du finder af job, er det jo kun mindstelønnen kommunen dækker med 2/3 dele. Du kan altid forhandle dig til mere løn på arbejdspladsen, men det dækker kommunen ikke, så det er ud af “egen lomme” for virksomheden. Så det er nok ikke nemt.
Tvinges og tvinges… HVIS din konsulent finder et arbejde til dig, og du siger
nej tak uden væsentlig grund, ja… så kan du risikere karantæne i 5 uger.
Kommunen tager ikke hensyn til hvad du normalt har haft af indtjening.
Kh C
Jeg har tidl arbejdet i flexjob i føtex og min løn lå på 101 -102 kr i timen.
Nu arbejder jeg så på et plejehjem hvor jeg gør rent og hjælper lidt i køkkenet og her tages der faktisk mere hendsyn til mig samt det ik så stressende som i føtex og her lyder min løn på 114-15 stykker i timen jeg for en 19000 ca før skat om måneden sååh jeg vil ik bytte,selvom det da er udmærket at arbejde i føtex. mvh katrine