[QUOTE=Sunnydob;144412]Jeg er selvfølgelig meget lettet og glad for fornylig at have fået tilkendt min førtidspension pr. 1/2-2011.
Nu hvor jeg endelig kan slappe af efter at have kæmpet mod systemet i årevis, er og føler jeg mig træt, opbrugt og umattet som aldrig før.
Den sidste ventetid inden afgørelsen var for mig den værste, og der hvor mine sidste ressourcer og min sidste tålmodighed blev opbrugt. (Kan slet ikke forestille mig hvordan jeg skulle have fundet ny energi, hvis jeg havde fået afslag).
Synes det er meget svært sådan ligepludselig at vænne sig fra at være under konstant kontrol til nu at være fredet og fri. (men det er nu ikke det værste man kan vænne sig til:))
Kender andre til trætheden og udmattelsen efter tilkendt pension, som jeg oplever den. For det er vel ikke en unik oplevelse for mit vedkommende..
[/quote]
Tillykke med pensionen! 
Forstår udmærket din træthed og lettere fortvivlelse, men glæd dig over at du nu får ro i dit liv. Når først du finder glæden frem skal resten nok komme hen ad vejen. 
Måske du har en lille hobby, du kan tage op igen eller måske du ku finde en helt ny.
Jeg går selv og venter på, at min sagsbehandler skal udfærdige pensions ansøgning. Har ventet siden 01.05.10 og guderne skal vide, at da først julen var til ende bragt, kom nerverne og angsten for afslag, for alvor op til overfladen. :o
Har selv brugt meget tid på, om det nu var den rigtige beslutning, eller jeg skulle forsøge med et nyt flexjob. Men jeg ved med mig selv, at resultatet unægteligt vil blive det samme som tidligere, nemlig det at skulle bestride et sådant job, vil føre mig tilbage i voldsom en depression - og angst tilstand, for om jeg nu i det hele taget er dygtig nok til jobbet.
Siden jeg var 17 år, har det at skulle forholde sig til arbejdsmarkedet, taget alle mine kræfter. Håber meget, at jeg også får pension snarest, så man kan begynde at leve et liv, måske med små hobbyer, besøgsven eller lignende.
Bare det at slippe for en livslang byrde, som arbejdsmarkedet har været for nogle af os, vil give en fantastisk ro.
Håber virkelig du finder melodien, og kommer til at nyde befrielsen for kommunens altfavnende magt.
Held & Lykke på din vej frem i livet! :kram:
Knuz Pedro