[QUOTE=Gizmo;144491]Jeg er så en af dem, du omtaler. 
Min ftp blev tilkendt 18/11 og jeg fandt ud af, at jeg var gravid en uge senere. Vi har en søn på 5½ i forvejen, som er kommet til verden efter 5 år i behandling og 8 reagensglasforsøg. Dvs. “lavet” og kommet til før jeg begyndte på al den her udredning (men jeg var dog i kontanthjælpssystemet).
Derfor har vi ikke gjort noget efterfølgende, for at forhindre en graviditet. Men det lykkedes aldrig.
Det seneste år har jeg så tabt 40 kg, og det har højst sandsynligt noget at sige. Så ja, vi blev MEGET overraskede, da jeg stod med 4 forskellige positive test, for vi havde faktisk indstillet os på, at vi “kun” fik vores søn.
Jeg ved godt, at mange måske vil tænke, at med min sygdom og nu ftp, så er det vist ikke det mest smarte, at sætte et barn i verden. Men vi fik det vendt meget herhjemme, og vi kunne altså ikke gå hen og få det fjernet, når vi havde kæmpet så hårdt, for at få vores søn. Og min mand er en kæmpe støtte, og han var helt med på, at den skulle vi nok klare.
Jeg nåede også at få snakket med min psykiater om det, og hun var absolut heller ikke imod det. Men nu havde jeg også lige fået min ftp afgørelse, som lettede en hel del, så jeg havde måske også lidt mere overskud.
Desværre blev lykken kort. Jeg havde en spontan abort midt i december…
Men nu er det ikke sådan, at jeg vil begynde på p-piller eller lign. for at undgå det igen. Jeg er trods alt 38, så har nok også alderen lidt imod. Men lykkes det, så tager den derfra. 
[/quote]
Det er jeg frygtelig ked af at høre, du får et:kram: herfra…