Endelig lykkedes det..

Jamen sikke en fantastisk dag. Idag blev jeg så godkendt fleks job. Hold da op hvor er jeg lettet..

Skal allerede til job samtale på onsdag - så det jo helt vildt som det hele flasker sig!!

Tror mit fleks job gik helt efter bogen - der gik 2 dage så var det bevilliget..

Så nu tør jeg først begynde at læse brochure om fleks jobs regler - men alt det må jo komme. Så det godt at man kan blive rådet i dette fantastiske forrum..

Tak for hjælpen og ikke mindst jeres støtte på K10.

Knus

Cat

Te’ løk! :smiley:
Dejligt at det lykkes for nogen. Og held og lykke med jobsamtalen!

:)Fiemie

Tillykke Cat
Og når det hele nu flasker sig, så glem ikke Dine erfaringer kan deles og opmuntre andre til at holde ud, så " Stay Tuned på K10 " :smiley:

mvh Nøvsen

Cat tillykke med det , det var da gode nyheder og som Neurosmølf siger, glem ikke K10 helt, der er mange der kan bruge de erfaringer du har gjort dig :slight_smile:

Tak allesammen.. Præcis I har ret - jeg er her stadig.. Dog er jeg stadig ikke så god til at blande mig så meget i debatten her på K 10 - men det kommer og vil gerne hjælpe I andre på K 10.. Har stadig selv mange spørgsmål som hober sig op og gerne vil have hjælp til her på K 10.

Knus Cat

Tillykke Cat med at du nu er godkendt til fleksjob, skønt at høre :smiley:
og held og lykke med jobsamtalen.

Ja også stort tillyke herfra

Tillykke med godkendelsen og pøj - pøj med samtalen onsdag.

Buller1