Jeg er helt ny på siden, ret mig hvis jeg laver fejl, eller slår noget forkert op, springer intråde osv ![]()
Jeg kom som tidligere nævnt ud for en arbejdsskade 1/12-09. Ask anerkender den, dog med men under 5 procent :mad:
Min advokat går ind i sagen ca 1/9-2010. Hun mener bestemt der er en sag, og hun går med til kun at få honorar, hvis sagen går hjem, ca 5 procent af min erstatning.
30/9 2010 besked om anerkendelse dog under 5 procent
18/10 2010 klage fra advokat
24/01. 2011 ask sender klagen til Ankestyrelsen
1/3 2011 advokaten beder om genoptagelse/ genbehandling
1/3 2011 modtager ask oplysninger om jeg er kommet på pension pga skaden
4/3 2011 skriver ask til min kommune vedr min erhversevne, tidlige
arbejdsplads vedr løn forhold,
8/4 2011 skriver ask til mig vedr læn og arbejdsevne
9/5 2011 skriver min advokat til ask vedr en princip afgørelse, som bakker min sag 100 procent op, ask mener ikke der er årsags sammenhæng - hvilket der helt klart er, da jeg aldrig tidligere har været syg, allenmine læger, hjerne læger, neuro psykologer giver mig medhold.
10/6 2011 rykker min advokat ask for svar…
Status idag, har intet hørt fra ask siden 8/4 2011 :o
Hvad pokker mon det betyder? Afviser de?. Hvorfor så indhente oplysninger ved skat og tidligere arbejdsgiver?..
Skrev en mail til min advokat igår, om hun ikke lige ville tage fat i kraven på ask.
Kære kloge mennesker, hvis I havde en krystal kugle, hvad ville den så sige nu.. Hvor tæt er jeg på mål??? Orker snart ikke mere, vil bare have ro:confused:
Endnu en gang undskyld hvis jeg har gjort noget forkert..
Rigtig god weekend til jer alle på K-10 :kram: