Hej, jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej.
Kort fortalt. så blev jeg i september 2009 ramt af 2 discus prolapser, i en arbejdesulykke. sagen køre stadig i arbejdskadestyrelsen. Den er blevet sat til 15 i mengrad, men forsikringsselvskabet har anket, så den er nu i ankestyrelsen.
Da jeg blev syg røg forholdet med kæresten, og jeg måtte flytte fra hende, så stod uden et sted at bo.
Nu har vi så september 2011
og jeg ikke kommet et skridt videre. Jeg har stadig ikke noget sted at bo, jeg er ikke blevet arbejdsprøvet da kommune, mener at resultatet bliver dårligt, af jeg ikke har noget sted at bo. Jeg har været sat til start i reva center, men dagen inden blev jeg ringet op af sagsbehandler og fik af vide det var aflyst.
Jeg står og har fået en ny mr scanning, hvor de vil operere mig, men det ikke muligt, da jeg ikke har noget sted at bo.
Nu fra den første september har jeg også mistet mine sygedagpenge.
JEg ander ikke levende råd, og har givet op for længe siden…men hvad skal jeg gøre? det kan ikke være rigtigt, at jeg skal rende rundt sådan her. Hvad skal der ske, og hvad kan jeg gøre selv? Håber der nogle der har et godt råd, eller kan fortælle mig, hvordan sådan noget normalt blvier løst. JEg er skrevet op i KAB på 8 år, men de boligere jeg får tilbudt, har jeg ikke været heldige at få endnu.