Hej jeg er ny her inde. Hvilke fag er der størst muglihed for at finde fleksjob inden for.
rengøring og butik er der flest muligheder
Pædagogmedhjælper, gerne større børn dvs. SFO
Det afhænger vel af skånehensyn og tidligere uddannelser.
Velcro
Plejehjem vist mest i rengøringen og terapien.
[QUOTE=supersus;208273]Plejehjem vist mest i rengøringen og terapien.
[/quote]
Det er jeg nu ikke særlig sikker på…
Selv folk der har relevant uddannelse i forhold til disse stillinger, uanset om det er ordinær beskæftigelse eller fleksjob, har svært ved at finde arbejde indenfor de områder.
[QUOTE=§ABC;208276]Det er jeg nu ikke særlig sikker på…
Selv folk der har relevant uddannelse i forhold til disse stillinger, uanset om det er ordinær beskæftigelse eller fleksjob, har svært ved at finde arbejde indenfor de områder.
[/quote]
Jeg ved bare at mit nabo plejehjem har flere flexére ansat, og der er da også nogle her fra K10 der er i flex på plejehjem.
[QUOTE=supersus;208305]Jeg ved bare at mit nabo plejehjem har flere flexére ansat, og der er da også nogle her fra K10 der er i flex på plejehjem.
[/quote]
Men nu taler vi jo om nyansættelse !
[b]hej
Jeg har været i 3 forsk. flexjob,med lettere kontor arbejde (er ikke uddannet)
Jeg kontaktede dem selv og fortalte om muligheden for en flex medarbejder,og fik job alle 3 x.
Jeg tror ikke der er mange arbejdskivere der er klar over muligheden for en flexmedarbejder.
Fik min flexbevilling for ca 10 år siden.Jeg var først på 25 t,så 19 t,og endte med 12,5 timer pr. uge.
jeg kunne desværre ikke blive ved,og fik fp 1 april 2010[/b]
fillemusen
Tror det kommer meget an på hvor i landet man bor, jeg bor selv på Bornholm og der er mulighederne for at få fleksjob pt, nærmest = 0 .
Ligegyldigt hvilket gfag vi snakker om
[QUOTE=pippi75;208361]Tror det kommer meget an på hvor i landet man bor, jeg bor selv på Bornholm og der er mulighederne for at få fleksjob pt, nærmest = 0 .
Ligegyldigt hvilket gfag vi snakker om
[/quote]
Ja, forhåbentlig ligger sneen ikke så længe, så der kan oprettes fleksjob for sneryddere… :p:D:D:D
.