Førtidspensionist

Yes !!!

har idag kl. 9.32 fået en opringning fra min sagsbehandler at jeg er tilkendt førtidspension pr 1 november 2010.:wink:

En tidlig Julegave… der vil blive værdsat rigtig meget.:smiley:

Kan i alle havde en god dag .

Stort tillykke med det. :slight_smile:

Kæææmpe tillykke med den suuuper julegave!
:kram::kram::kram::kram:

Skynder mig også at ønske et kæmpe

TILLYKKE !

Så kan du endelig slappe af !

Skønt, så kan der komme fred og ro til huset!!!

Super skønt, tillykke.

EE

Tillykke med det nye liv.:kram:

Tillykke med det :smiley:

Kæmpe stort tillykke med pensionen.

VH Popiae

Dejligt og tillykke med det. :smiley:

tak Alle sammen , ja det er en kæmpe lettelse og lige nu er jeg lettere forvirret for der er så mange spørgsmål , hvordan nu med økonomien , jeg ved den bliver bedre , det er der ingen tvivl om . hvilken “rabatter” kan jeg få ? osv…

er der nogen der ved noget om det , udover at jeg selvfølig kan spørge på min kommune .

Stort tillykke :kram:

Tilykke herfra

takker endnu en gang:D

kan næsten ikke lade være med at tænke tilbage til efteråret 2007 , hvor min sagsbehandler sagde , “ja Jutta du er ude i arbejde inden Jul!” jeg tænkte blot at hun ville blive klogere , og det gjore hun til sidst …:smiley:

Men det kræver udfattelig styrke at gennemgå det en kommune og Jobcenter udsætter en for… det gør mig såå gal :mad:

Men jeg overlevede det.:cool:

Så super dejligt for dig kæmpe tillykke, mange timers kamp er slut for dig.
Endnu engang tillykke og ja din jul kan kun blive god!:kram:

Kalona , ja det gør den også…

:stuck_out_tongue:

Tillykke jeg er så glad på dine vegne. Nu kan du få noget fred og ro.Jeg ønsker dig al det bedste fremover.

Hjerteligt tillykke med pensionen! :slight_smile:

Atter engang tak alle sammen.

Ja nu har jeg fred for kommunens evindelige tilbud om at komme i jobprøvning mig her og der. i totale meningsløse aktiveringer, som blot gør syge endnu mere syge…:o

Alt dette her var aldig gået uden hjælp fra både K10 og DUKH og selvfølig min dejlige familie , der ind imellem har måtte lægge ører til lidt af hvert og det var indimellem ikke det kønneste gloser :eek:der kom ud af min mund.:slight_smile:

Mange gange tillykke :slight_smile:

Har selv lige fået min sag sendt for pensionsnævnet, så ville bare lige høre hvor lang behandlingstid de brugte på din sag?