Yes !!!
har idag kl. 9.32 fået en opringning fra min sagsbehandler at jeg er tilkendt førtidspension pr 1 november 2010.![]()
En tidlig Julegave… der vil blive værdsat rigtig meget.![]()
Kan i alle havde en god dag .
Yes !!!
har idag kl. 9.32 fået en opringning fra min sagsbehandler at jeg er tilkendt førtidspension pr 1 november 2010.![]()
En tidlig Julegave… der vil blive værdsat rigtig meget.![]()
Kan i alle havde en god dag .
Stort tillykke med det. ![]()
Kæææmpe tillykke med den suuuper julegave!
:kram::kram::kram::kram:
Skynder mig også at ønske et kæmpe
TILLYKKE !
Så kan du endelig slappe af !
Skønt, så kan der komme fred og ro til huset!!!
Super skønt, tillykke.
EE
Tillykke med det nye liv.:kram:
Tillykke med det ![]()
Kæmpe stort tillykke med pensionen.
VH Popiae
Dejligt og tillykke med det. ![]()
tak Alle sammen , ja det er en kæmpe lettelse og lige nu er jeg lettere forvirret for der er så mange spørgsmål , hvordan nu med økonomien , jeg ved den bliver bedre , det er der ingen tvivl om . hvilken “rabatter” kan jeg få ? osv…
er der nogen der ved noget om det , udover at jeg selvfølig kan spørge på min kommune .
Stort tillykke :kram:
Tilykke herfra
takker endnu en gang:D
kan næsten ikke lade være med at tænke tilbage til efteråret 2007 , hvor min sagsbehandler sagde , “ja Jutta du er ude i arbejde inden Jul!” jeg tænkte blot at hun ville blive klogere , og det gjore hun til sidst …![]()
Men det kræver udfattelig styrke at gennemgå det en kommune og Jobcenter udsætter en for… det gør mig såå gal :mad:
Men jeg overlevede det.![]()
Så super dejligt for dig kæmpe tillykke, mange timers kamp er slut for dig.
Endnu engang tillykke og ja din jul kan kun blive god!:kram:
Kalona , ja det gør den også…
![]()
Tillykke jeg er så glad på dine vegne. Nu kan du få noget fred og ro.Jeg ønsker dig al det bedste fremover.
Hjerteligt tillykke med pensionen! ![]()
Atter engang tak alle sammen.
Ja nu har jeg fred for kommunens evindelige tilbud om at komme i jobprøvning mig her og der. i totale meningsløse aktiveringer, som blot gør syge endnu mere syge…:o
Alt dette her var aldig gået uden hjælp fra både K10 og DUKH og selvfølig min dejlige familie , der ind imellem har måtte lægge ører til lidt af hvert og det var indimellem ikke det kønneste gloser :eek:der kom ud af min mund.![]()
Mange gange tillykke ![]()
Har selv lige fået min sag sendt for pensionsnævnet, så ville bare lige høre hvor lang behandlingstid de brugte på din sag?