god ide få flex påkontanthjælp---medicin

jeg får lige pt betalt min medicin efter en paragraf om aktivering…betalt…får jeg det hvis jeg bliver tildelt flexjob…?? er lidt vigtigt da jeg skal til møde imorgen og de lyder som om det er yderst vigtigt få det igennem inden 1 januar…kan jeg få medicin hjælp hvis jeg bliver tilkendt flex??selvom jeg stadig er på kontanthjælp

Jeg ved ikke hvad du kan få betalt…men du skal da lige vide at efter d.1/1-2013…der vil du ikke få kontanthjælp mere…men derimod ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau…

Må hellere lige skrive at det er forudsat at du bliver visiteret til fleksjob..

hvad er det for en paragraf ?du får medicin betalt efter..

[QUOTE=havheks;251001]hvad er det for en paragraf ?du får medicin betalt efter..
[/quote]
de har betalt min medicin i et par år nu…den alm paragraf efter aktiveringsloven kan finde § men den alm man får ??? tror du jeg så ikke får den mere

[QUOTE=pruttenQ34;251002]de har betalt min medicin i et par år nu…den alm paragraf efter aktiveringsloven kan finde § men den alm man får ??? tror du jeg så ikke får den mere
[/quote]

Det giver slet ikke mening det du skriver…

Hvad er det for en paragraf du får betalt din medicin ud fra…

Det er svært at hjælpe når man ikke engang ved hvad det er for en paragraf du får efter…

Så fortæl evt hvad loven hedder og helst det nummer paragraffen har…

For så kan vi lige kigge det igennem og se om du stadig vil kunne få det…

Hvis paragraffen siger at man fx skal modtage kontanthjælp for at kunne få udbetalt det du får…ja så vil du nok ikke kunne få noget…men igen…det er svært at vide uden at vide hvilken paragraf du får efter…