Gribskov og førtidspension???

Er der nogen der har nogen erfaringer med, at få tilkendt fp i Gribskov:confused:

Og er der nogle der “tør” svare mig? ellers send pm.

Kender f.eks siden på facebook; Syg i Gribskov og hvis man står som medlem på den side, bliver man ikke særlig godt behandlet på kommunen (Har jeg hørt)

Kunne også godt tænke mig og høre om andres erfaringer med “det ikke så populære” ægtepar, vi i kommunen har siddende som lægekonsulenter.

Som for mit vedkommende lægger meget vægt på min psyke end på mine lægelige ellers så veldokumenterede gener.

[QUOTE=cmm;177733]Er der nogen der har nogen erfaringer med, at få tilkendt fp i Gribskov:confused:

Og er der nogle der “tør” svare mig? ellers send pm.

Kender f.eks siden på facebook; Syg i Gribskov og hvis man står som medlem på den side, bliver man ikke særlig godt behandlet på kommunen (Har jeg hørt)

Kunne også godt tænke mig og høre om andres erfaringer med “det ikke så populære” ægtepar, vi i kommunen har siddende som lægekonsulenter.

Som for mit vedkommende lægger meget vægt på min psyke end på mine lægelige ellers så veldokumenterede gener.
[/quote]

Hej! Hvad er din mailadresse?

I en fp-sag er det ikke kommunens lægekonsulenter, der er aktive, når sagen skal for rehabiliteringteamet. Det er regionens kliniske funktion, der skal i aktion.