Hejsa..
Jeg skal igang med at søge aktindsigt, hos kommunen, sygehus og læge. -og har fundet skemaerne,til at printe ud, under nyttige links. Alt med kursiv skal fjernes, det kan jeg IKKE!!??? Hvordan gør jeg lige det? Håber I kan hjælpe.
Mvh. M.
Hejsa..
Jeg skal igang med at søge aktindsigt, hos kommunen, sygehus og læge. -og har fundet skemaerne,til at printe ud, under nyttige links. Alt med kursiv skal fjernes, det kan jeg IKKE!!??? Hvordan gør jeg lige det? Håber I kan hjælpe.
Mvh. M.
" Alt med kursiv skal fjernes, det kan jeg IKKE!!??? Hvordan gør jeg lige det? Håber I kan hjælpe."
Mon ikke du bare skal kopiere det over i dit tekstbehandlings program - evt word, og så der fjerne det mecd kursiv - det er ihvertfald mit bud ![]()
[QUOTE=Story;156888]Hejsa..
Mvh. M.
[/quote]
Hej
jeg gik lige ind og åbnede dem, og der er ikke noget at sige til du ikke kan redigere. Det er PDF filer, og de kan ikke redigeres i. Det du kan gøre er at kopiere det hele over i dit eget tekstbehandlingsprogram, og herfra kan du så ændre og slette det der behøver.
Stil dig i PDF-dokumentet og tryk ctrl+a derefer ctrl+c, gå over i det dokument hvor du vil kopiere til og tryk ctrl+v
Håber det hjalp ![]()
Mange tak for hjælpen, det må min teenagedatter lige vise mig, når hun kommer hjem, hehe