:kram::)Nøøøøjjjjjjj
det bliver en dejlig afslappet weekend.
Jeg blev ringet op i formiddags at de havde haft min sag med på mødet i dag og jeg er blevet godkendt til fleksjob…
:kram::)Nøøøøjjjjjjj
det bliver en dejlig afslappet weekend.
Jeg blev ringet op i formiddags at de havde haft min sag med på mødet i dag og jeg er blevet godkendt til fleksjob…
TILLYKKE:):D:):D:) Kender godt glæden…![]()
Tillykke med det mysmys:)
et kæmpe tillykke herfra og super god weekend. Nyd den nu det har du fortjent
Knus
hvor længe har du kæmpet for det,)?
tillykke;)
Tillykke mysmys godt kæmpet :D:D:D
Og et stort tillykke fra mig også.![]()
Held og lykke med jobsøgningen.
:kram:
Hej igen
Jeg har gået sygemeldt siden sidst i marts 2007 men har haft flere længere sygeperioder derfør.
Har gået på AS3 og har derigennem været ude i arbejdsprøvning.
Har rykket kommunen en del, og derfor har jeg nok også været heldig at det er gået så hurtigt.
Stedet hvor jeg har været i arbejdsprøvning vil gerne beholde mig, så jobbet er i hus.![]()
Jamen, så skal du også ønskes tillykke med jobbet.![]()
Dejligt at høre en god nyhed.
:kram:
Fleksvisiteret og Job WAUW :eek::eek:
Tillykke :D:D
Tak tak, men derfor forlader jeg jer ikke…:kram:
Hvor er det dejligt at høre, det allerede er på plads med job! Det er dejligt for dig, håber du bliver glad for det! :kram:
Stort tillyke mysmys. hvor er det godt gået, at du både er blvet godkendt til felksjob og samtidig har fundet jobbet. Endnu en gang stort tillykke.
Stort tillykke med det - hvor er det fantastisk. Er faktisk lidt misundelig
ved godt det er en grim ting
Spøg til siden. Hvor lang tid har det tage dig, at få det bevilliget???
Stort tillykke:D
Dejligt at høre lidt gode nyhedder ind i mellem
tillykke med det:)
Stort tillykke både med godkendelsen og jobbet! Nu kan du endelig få startet dit liv igen ![]()
lige til en oplysning, denne tråd er da vist en del år gammel.. eller hvad.. jeg ser der står år 2008…
Det er jo en gl. tråd :mad:
:mad:[QUOTE=Huldra;151374]lige til en oplysning, denne tråd er da vist en del år gammel.. eller hvad.. jeg ser der står år 2008…
[/quote]