Hurraaaaaa godkendt

:kram::)Nøøøøjjjjjjj
det bliver en dejlig afslappet weekend.

Jeg blev ringet op i formiddags at de havde haft min sag med på mødet i dag og jeg er blevet godkendt til fleksjob…

TILLYKKE:):D:):D:) Kender godt glæden…:slight_smile:

Tillykke med det mysmys:)

et kæmpe tillykke herfra og super god weekend. Nyd den nu det har du fortjent
Knus

hvor længe har du kæmpet for det,)?
tillykke;)

Tillykke mysmys godt kæmpet :D:D:D

Og et stort tillykke fra mig også.:smiley:

Held og lykke med jobsøgningen.

:kram:

Hej igen

Jeg har gået sygemeldt siden sidst i marts 2007 men har haft flere længere sygeperioder derfør.
Har gået på AS3 og har derigennem været ude i arbejdsprøvning.
Har rykket kommunen en del, og derfor har jeg nok også været heldig at det er gået så hurtigt.
Stedet hvor jeg har været i arbejdsprøvning vil gerne beholde mig, så jobbet er i hus.:cool:

Jamen, så skal du også ønskes tillykke med jobbet.:smiley:

Dejligt at høre en god nyhed.

:kram:

Fleksvisiteret og Job WAUW :eek::eek:

Tillykke :D:D

Tak tak, men derfor forlader jeg jer ikke…:kram:

Hvor er det dejligt at høre, det allerede er på plads med job! Det er dejligt for dig, håber du bliver glad for det! :kram:

Stort tillyke mysmys. hvor er det godt gået, at du både er blvet godkendt til felksjob og samtidig har fundet jobbet. Endnu en gang stort tillykke.

Stort tillykke med det - hvor er det fantastisk. Er faktisk lidt misundelig :stuck_out_tongue: ved godt det er en grim ting :smiley: Spøg til siden. Hvor lang tid har det tage dig, at få det bevilliget???

Stort tillykke:D
Dejligt at høre lidt gode nyhedder ind i mellem

tillykke med det:)

Stort tillykke både med godkendelsen og jobbet! Nu kan du endelig få startet dit liv igen :slight_smile:

lige til en oplysning, denne tråd er da vist en del år gammel.. eller hvad.. jeg ser der står år 2008…

Det er jo en gl. tråd :mad:

:mad:[QUOTE=Huldra;151374]lige til en oplysning, denne tråd er da vist en del år gammel.. eller hvad.. jeg ser der står år 2008…
[/quote]