;)hejsa hvad sker der med de atp penge når man ikke er i fagforening ,nogen som ved det , får vi dem ud eller tager kommunen også dem , håber der nogen som ved det knuz john . :rolleyes:
[QUOTE=skivehansen;193528];)hejsa hvad sker der med de atp penge når man ikke er i fagforening ,nogen som ved det , får vi dem ud eller tager kommunen også dem , håber der nogen som ved det knuz john . :rolleyes:
[/quote]
Velkommen her til k10…
Dine atp-penge får du når du bliver folkepensionist… og de har ikke noget at gøre med din fagforening…
Knus Lone
[QUOTE=Lunasdatter;193532]Velkommen her til k10…
Dine atp-penge får du når du bliver folkepensionist… og de har ikke noget at gøre med din fagforening…
Knus Lone
[/quote]
Når du får tilkendt din pension, så mener jeg der medsendes en folder, hvor du kan vælge at fortsætte indbetalingerne?
[QUOTE=Ricky M.;193538]Når du får tilkendt din pension, så mener jeg der medsendes en folder, hvor du kan vælge at fortsætte indbetalingerne?
[/quote]
Nixen.. det fortsætter som før…jeg blev ikke spurgt om jeg ville blive eller gå…
Det du bliver spurgt om er den der supp pension, som du kan tilmelde dig som førtidspenionist..
Knus Lone
hejsa hvad så med alt det efterløn de vi l af med
http://www.bt.dk/danmark/nu-kan-du-snart-haeve-din-efterloen-se-hvornaar . hvad er det så for noget noget vi vil få gavn af ..