Min bedre halvdel og jeg kom sådan lidt i tvivl her midt i påsken.
Min sag om førtidspension skal op (for gud ved, hvilken gang) og hvis den så endelig går igennem denne gang, hvilken FTP rýger jeg så på ??
Jeg mener bestemt, at jeg kommer på den, som er der endnu for den reform de har bestemt på borgen er ikke færdig behandlet, så det er vel ikke den jeg blir tilkendt…eller ??
Jeg mente bestemt, at der havde været skrevet om det før her på K10, men jeg kunne ikke rigtig finde noget.
Det bliver den der er pt. Der er slet overhovedet ikke vedtaget noget endnu omkring den nye. Tidligst i 2013 hører vi noget der tror jeg. Lige om lidt er det jo sommer ferie.
Jep så længe der ikke er vedtaget noget endnu og du bliver tilkendt FP
inden den nye reform så er det den gamle
dog hvis man bliver tilkendt pension under den nye eller gamle
bliver beløbet det samme. har ikke hørt noget om indtægt for en FP skulle ændres
håber selv på den nye reform bliver vedtaget engang efter finansloven og så håber jeg på valg til efteråret
så har jeg stadig en chance og komme under den gamle, har netop det problemer jeg er under 40.
Hvis ens ansøgning om førtidspension er påbegyndt inden de kommende regler træder i kraft, så skal ens sag behandles efter de regler der er gældende på det tidspunkt hvor ansøgningen er indgivet, også selv om afgørelsen først falder efter de nye regler er trådt i kraft.
Dog er der vist allerede en del kommuner der tager forskud på de kommende regler, hvilket de faktisk slet ikke må.
Du falder under den fra 2003. Det er ikke en eller anden ‘ny førtidspension’ de vedtager, hvis de kommer så langt. Så der er ikke nogen fredhellighed før/efter.
[QUOTE=Experimental;217818]Du falder under den fra 2003. Det er ikke en eller anden ‘ny førtidspension’ de vedtager, hvis de kommer så langt. Så der er ikke nogen fredhellighed før/efter.
[/quote]
Kunne du ikke godt lade være med den ´´underskrift´´ Det støder mig noget så pokker har mistet nok af familie og nogne med med meget stærke ar på sjælen TAK
Enig, nok må mangodt eksperimere i sine holdning og meninger, især hvis man ikke er enig med sig selv… men at mann i din signstur gåt tilasge til holocsust syntes jeg er ekstra meget over stregen der bøt være he eller andre steder…
Du vil høre under den lov der er gældende nu, de kan jo ikke godkende dig under en lov der ikke er vedtaget, og i princippet ved ingen om den bliver godkendt som i forslaget.
Hvis reformen godkendes bliver det sandsynligvis fra 2013.
[QUOTE=pruttenQ34;217863]gælder det også hvis man har søgt fleksjob inden ny lov udkommer???
[/quote]
Søgt fleksjob!!, Hvad mener du? Man får vel en bevilling inden man får fleksjobbet?? Sker det inden vedtagelse af den nye lov er det ihht. de gældende forordninger.