hvem skal hjælpe mig med flexjob

Jeg står og skal søge om flexjob. Jeg er på kontanthjælp, hvem skal hjælpe mig så jeg kan komme i jobprøvning, og hvorlang tid går der før der sker noget

Står du og skal søge om at blive fleksjobber eller er du ledig fleksjobber og skal søge et nyt job?

Hvis du vil søge om at blive fleksjobber, så skal du jo først have fat i din kontanthjælpssagsbehandler. Dernæst er det sikkert en jobkonsulent som finder frem til det konkrete afprøvningssted.

Hvis du er ledig fleksjobber, så finder du jo bare selv et nyt job og kontakter jobkonsulenten for at få ordnet det praktiske.

[QUOTE=mcla;129006]Jeg står og skal søge om flexjob. Jeg er på kontanthjælp, hvem skal hjælpe mig så jeg kan komme i jobprøvning, og hvorlang tid går der før der sker noget
[/quote]

Det er din sagsbehandler du skal have fat i , men du er nok nød til at komme med lidt flere informationer før nogen kan vejlede dig , hvor længe har du været syg er det konstateret kroniks , ved kommunen det , er du sygemeldt for aktivering er der lavet ressourceprofil , har du aktindsigt hvad match er du osv osv …

Ingen kan sige noget om hvor lang tid der kommer til at gå …
Det er meget forskelligt og individuelt :slight_smile:

@Ozelot

Det lyder simpelt he he