Ingen syge under 35

http://www.bt.dk/politik/ingen-foertidspension-til-unge-under-35-aar

Støjberg om igen…

[QUOTE=næsebjørn;187349]Støjberg om igen…
[/quote]

Nu har vi jo fået en regering, der har lovet guld og grønne skove til syge, kontanthjælpsmodtagere og ledige.

Men lad os se, hvor længe den regering holder. Jeg synes ikke de har fortjent taburetterne - OVERHOVEDET!!!

Håber inderligt de skvatter ned…

[QUOTE=Zastrow;187356]Nu har vi jo fået en regering, der har lovet guld og grønne skove til syge, kontanthjælpsmodtagere og ledige.

Men lad os se, hvor længe den regering holder. Jeg synes ikke de har fortjent taburetterne - OVERHOVEDET!!!

Håber inderligt de skvatter ned…
[/quote]

Man kunne da frygte for alternativet

[QUOTE=gøjneren;187359]Man kunne da frygte for alternativet
[/quote]

Tja, jeg kan ikke lige se hvordan de vil tvinge en uddannelse eller et arbejde på syge mennesker. Det eneste jeg ser der vil komme ud af det, er desperate handlinger. Forstå det som i vil.

- jeg tror ikke på “tvang” her i livet skulle hjælpe. - og er det igrunden realistisk at tro alle kan tage en uddannelse, der er vel en grund til at de ikke har en i forvejen.

Enhedslisten afviser førtidspensionside

- nu har Enhedslisten ikke så meget at skulle have sagt, da de ikke er med i regeringen, og næppe vil stemme på blå blok’s politik og ej eller vælte nuværende regering ved at undlade at stemme - S, SF og R politik igennem.