Integro Aarhus og andre spørgsmål

Hej alle

Jeg hedder Mikkel og jeg er 26 år, jeg er for nyligt blevet visiteret til fleksjob efter flere års sygdom. Jeg har lidt forskellige spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med :slight_smile:

Jeg har idag modtaget brev fra Jobcenter om at jeg skal ned til noget der hedder Integro.

Hvad er jeres erfaringer med den afdeling? Er der andre herinde der er dernede? Ved i om de er gode til at hjælpe os fleksjobbere?

Jeg er i det hele taget meget i tvivl om det hele, hvad skal der ske med det pension jeg har betalt ind? Kan man få det udbetalt?

Hvor lang tid kan man få ledighedsydelse?

Jeg kan anbefe dig at læse om integro her: www.dagpengeland.dk

Det er yderst morsom, men dybt forargelig dagbogsform-læsning omkring inkompetente anden aktører, der årligt sluger milliader af skattekroner.

Personen bag dagpengeland har dog ikke været der i forløb som fleksjobber, men som nyuddannet arbejdsløs.

ja jeg kan kun svare dig på spørsmålet om ledighedsydelsen, der er ingen loft på, hvor længe du kan få det, så længe du bare overholder de tilbud du får pålagt, at deltage i.

Jeg synes desværre ikke jeg har fået meget ud af at læse på dagpengeland.dk

Ellers tak for jeres svar, jeg ser frem til mit møde med Integro på næste mandag :slight_smile:

hej saugman.

-vil bare lige foreslå dig at bruge søgefunktionen herinde, øverst på forsiden, for så kan du selv læse dig til hvilke erfaringer nogen af os har herinde med Integro fx: http://www.k10.dk/showthread.php?t=7340&highlight=integro

-meeen nu skal man jo ikke skue hesten på hårene vel :wink: såå…

Håber det bedste for dig og hæng på, der kommer sikkert flere svar på dine andre spørgsmål.